Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Qimm schreef:marleen_88 schreef:Dat klinkt heel simpel zelf te maken? Grafiek tekenen en klaar ben je?
Of denk ik nu te simpel.
Dacht ik ook. Je hebt alleen ruitjes papier nodig. Of dagelijks wegen overigens heel zinvol is vraag ik me af?
Marjo schreef:Maar dat is geen gemiddelde. Als je echt een weekgemiddelde wil pakken zal je toch elke dag moeten wegen.
Winged schreef:Marjo schreef:Maar dat is geen gemiddelde. Als je echt een weekgemiddelde wil pakken zal je toch elke dag moeten wegen.
Verkeerde woordkeuze van mijn kant. Wat ik probeerde te zeggen: Meet jezelf hooguit 1 keer per week. En wat ik ook al zei: Meet jezelf gewoon op. Stel je gaat flink sporten dan moet je in het achterhoofd houden dat spieren zwaarder wegen dan vet bijvoorbeeld. Om mijzelf als voorbeeld te nemen: Ik woog zomer vorig jaar 58 kilo. Inmiddels ben ik 61 kilo, maar ik mis wel centimeters in omtrek (5 op de heupen, 4 in de taille).
Photograph schreef:Hee Bokkers,
Weet iemand waar ik een afvalschema kan vinden om uit te printen waar ik bij kan houden hoeveel ik afval?
Dus zeg maar dat je steeds een stip moet zetten bij het aantal kilo’s en dat elke dag, en ziet hoe de lijn omhoog/omlaag gaat.
Alvast bedankt