Begin februari voelde ik een blaasontsteking opkomen. Die week ervoor 6 dagen op de beurs gestaan, van 4-22 uur continue in de weer geweest. Ja dat heeft een aanslag op je lichaam, dus dat de oorzaak maar gegeven.
De assistente kon niks vinden dus maar naar huis gestuurd met de mededeling veel zure dranken en cranberry sap.
Naar de apotheek gegaan en ivm mijn medicatie mag ik niet alles hebben en cranberry tabletten kon ik zonder probleem slikken. Dus die maar meegenomen.
Zaterdagmiddag was het niet uit te houden, dus de CHAP gebeld nadat ik bloed in de urine had.
Ja hoor. Een beste blaasontsteking.
Medicatie gekregen en het zakte na 3 dgn wel iets af, maar voelde niet goed.
Weer urine bij de huisarts laten testen, konden niks vinden.
Van vrijdag op zaterdag de hele nacht wakker gelegen en om half 6 weer de CHAP gebeld. Mocht om half 10 mijn urine laten checken.
Ja hoor. Bingo! Weer een blaasontsteking. Nu een poeder voorgeschreven en die mocht ik pas voordat ik naar bed ging innemen.
De hele middag echt gigantische pijn gekregen achter in de rug en telde de minuten op de klok en om 22 uur eindelijk het poeder in genomen.
Ik mocht niet eerder plassen dan de volgende ochtend, maar een half uur later zat ik alweer op de wc. Kreeg er koude rillingen bij en koorts 38 graden.
Maar weer de CHAP gebeld en moest urine opvangen en mij weer melden....
Dat maar weer gedaan, de weg naar het ziekenhuis was echt hel, kon niet harder dan 40 rijden vanwege de pijn.....en niemand kon mee....
Daar aangekomen werd de urine getest en ja hoor, op alles 3 xjes wat dat inhoud weet ik niet maar de dokter was er niet blij mee, dit was met mijn klachten een erge nierbekkenontsteking...
Koorts was inmiddels opgelopen tot 39...
Normaal zonder corona zouden ze mij aan het infuus leggen, maar ik werd weer naar huis gestuurd met de volgende kuur en zware pijnstillers....
Na een paar uur eindelijk thuis in slaap gevallen
Er werd mij nadrukkelijk gezegd om maandag de urine op de kweek te zetten en dat gedaan.
Urine ingeleverd bij de huisarts en er was geen infectie te zien, dus het was weg, ondanks dat het niet goed voelt zo naar huis gestuurd.
Gisteren maar weer begonnen met werken en vanochtend wederom erge klachten. Urine weer ingeleverd en net belde ik omdat de klachten weer razendsnel opkomen over al iets bekend was, ja hoor. Wederom was er weer wat te zien.
Kweek hebben ze van de urine van maandag niet gedaan

Jee, die van vandaag gaat dus wel op de kweek en nu maar afwachten wat ik nu weer krijg.
Ik heb ze de boodschap meegeven om me nu maar iets sterkers te geven, ben er echt even klaar mee :'(
In oktober vorig jaar corona gehad en nog steeds naweeën, fysio gaf al aan dat mijn weerstand totaal van slag is en dat de medicatie daardoor wel eens niet goed aan kan slaan....
Sorry van het lange verhaal. Ben blij dat ik mijn frustratie van mij af kon schrijven