Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kwii schreef:Ik heb nu een garmin maar ik had hiervoor en huawei. Huwei deed het bijzonder genoeg iets nauwkeuriger dan garmin in mijn geval. Maar ik heb ook een slaaptest gedaan bij de neuroloog en kan wel zeggen dat een horloge echt absoluut niet nauwkeurig is.
moonsparkle schreef:Het is ook op aanraden van een hulpverlener om vast een idee te krijgen voor ik de echte slaaptest krijg. Wel bijgezegd dat het absoluut niet kloppend hoeft te zijn maar dat het mij misschien wat inzicht zou kunnen geven.
Century schreef:Ik gebruik een app op mijn telefoon (Sleep as Android, heet nu gewoon Sleep geloof ik). Al heel wat jaren. Zal niet 100% kloppen, maar ik heb het idee dat ie het wel redelijk goed doet. En het is leuk om alle statistieken te zien over zo'n lange tijd.
Century schreef:Ik gebruik een app op mijn telefoon (Sleep as Android, heet nu gewoon Sleep geloof ik). Al heel wat jaren. Zal niet 100% kloppen, maar ik heb het idee dat ie het wel redelijk goed doet. En het is leuk om alle statistieken te zien over zo'n lange tijd.