Inmiddels ben ik er wel overheen gegroeid

Tot dusver wat achtergrond informatie
Ruim 3 weken geleden voelde ik het al aankomen, m’n keel deed vervelend dus ik werd verkouden. Keelpijn ging verder in hoesten en snotteren en de keelpijn bleef. Paracetamol, trachitol, strepsels...en uiteindelijk ibuprofen...niks leek het te verzachten en het hoesten werd steeds erger en daarmee ook de keelpijn.
Dus een Corona test gedaan ( dat moet tegenwoordig anders tel je niet meer mee

Dus ik afgelopen maandag de huisarts maar gebeld met het hele verhaal en de assistente ging het bespreken en kreeg ik doodleuk het antwoord dat het typische verkoudheidsklachten zijn, ik maar paracetamol en trachitol moest slikken en dat het met een paar weken wel beter zou zijn...
Vertelde dat ik al 3 doosjes achter m’n kiezen had en of ze geen paardenmiddel hadden

Inmiddels aan de strepfen ( die werkt ook ontstekingsremmend is mij gezegd ?) en Vinceel keelspray op aanraden van iemand maar ook dat werkt niet. Van m’n stem is ook niet veel meer over...
Ik heb af en toe mega hoestbuien ( vooral snachts ) hoest slijm op en heb echt een stekende pijn in m’n keel wat met vlagen wat minder is maar duidelijk aanwezig.
Ik drink veel water, slik nu 3-4x per dag 2 paracetamol en spray zo’n 4x per dag en ondertussen zuig ik op de strepfen

WIE HEEFT ER NOG TIPS??
Uiteraard bel ik maandag de huisarts nog een keer als het niet minder wordt want hier wordt ik ( letterlijk en figuurlijk) moe van...