Ma - di - woe - do : 2 pillen per dag, met eten.
Vrijdag heb ik er nog 1 van de 2 genomen, daarna ben ik gestopt omdat ik vrijdagochtend al buikpijn begon te krijgen. Vrijdag was sowieso de laatste dag dat ik ze moest nemen, normaal 10 in totaal maar ik ben dus na nummer 9 gestopt.
Ik weet dat Diclofenac nogal heavy kan zijn voor de maag, mijn schoonmoeder heeft er een maagbloeding aan overgehouden. Ik heb een vrij sterke maag, ik heb deze pillen eerder moeten nemen en had er toen geen last van.
Nu heb ik dus gisteren maagpijn. Of buikpijn, ik heb het verschil nooit begrepen

Ik ben standaard iemand die 7x per dag naar de wc kan gaan, indien ik daar zin in heb. 2x per dag is zowat normaal voor mij, ik ben mijn vaders dochter op dat vlak

Gisterenavond kon ik niet gaan, alhoewel ik wel pijn/krampen had. Enige wat er gebeurde is dat ik zo lang op de wc zat, dat mijn voet in slaap viel

Combinatie met de koffie en de sigaretjes zal ook wel niet helpen, veronderstel ik.
Wacht ik nog een paar dagen af, in de hoop dat het weg trekt? Ik durf niet zo goed iets nemen voor de maag momenteel, omdat ik denk dat die van streek is door de zware pillen en ik het niet nog erger wil maken. Ik ga er vanuit dat ik geen maagbloeding heb, dan zou ik meer pijn moeten hebben lijkt mij. Ik voel wel dat mijn maag van streek is, ik zit een beetje voorover gebogen en heb enerzijds een honger-gevoel en anderzijds een"ikmoetnaardewc"gevoel.
Wacht ik een beetje af? Ik kan wel eten, maar heb (alhoewel het gevoel er ergens wel is) niet echt honger momenteel.
Koffie aan de kant voorlopig? Helpt thee oid?
Alvast bedankt!