Naar aanleiding van een eerder geopend topic vanmorgen over een blaasontsteking, vraag ik mij af wie hier nog meer last heeft van chronische blaasontstekingen (of Bokkers welke regelmatig blaasontstekingen hebben) en ben ik opzoek naar lotgenoten

Hier helaas al een aantal jaar last van chronische blaasontstekingen en dat is natuurlijk gewoon dikke, vette pech. Alles geprobeerd, niks helpt - behalve antibiotica. Al een aantal keer bij de uroloog geweest en deze maand te horen gekregen dat het chronisch is nav een aantal onderzoeken. Het zijn bij mij periodes, maar zeker elke anderhalve maand is het weer raak en komt het opzetten op momenten als het nét niet lekker uitkomt en je bijvoorbeeld op bezoek bent, buiten loopt of gewoon 's ochtends wakker wordt

Zo heb ik altijd en overal antibiotica bij me, badkamerkastje staat vol met Cranberry en D-Mannose - maar helpt de Cranberry en co niet bij chronische blaasontstekingen heb ik gemerkt.
Ik ben benieuwd wie er nog meer last heeft regelmatig terugkerende blaasontstekingen - en hebben we misschien dé tip voor elkaar en vooral heel veel steun