Ik wil even van me af typen want ik heb echt het dieptepunt bereikt vandaag!

Een paar maanden geleden verloor ik mijn baan door het welbekende virus. Een leuke baan waar ik onwijs op m'n plek zat werd ineens thuis zitten zonder werk en dus in de ww.
Minder inkomsten, prima… voor heel even tenminste.

Na een paar maanden druk solliciteren besloten om een opleiding tot buschauffeur te gaan volgen en ook direct het roer om te gooien qua gezondheid.
Ik heb wat blessures en ben hiermee naar de crossfitbox gegaan. Daarnaast ben ik begonnen met een gezondheidsreset en zo ondertussen al 19KG lichter.

Helaas kwam maandag avond het bericht dat de hele boel op slot gaat. En daarbij dus ook mijn opleiding. Dit betekend een uitstel van zeker 5 weken en dus ook 5 weken langer geen werk… Dit valt enorm zwaar.
Ik heb een onwijs lieve merrie waar in mijn hart heb verpand. Maar deze onwijs lieve merrie eet ook een deel van ons inkomen op zoals ik dat altijd zeg.
Nu heb ik vandaag de keuze gemaakt om te beginnen aan een plan B! Dit is niet in 2 dagen gerealiseerd, maar hier ga ik wel volle bak voor!! Financiële vrijheid creëren zodat me dit nooit nog een keer gebeurd!
Ik kan bijna niet geloven dat ik als enige in dit schuitje zit, en mijn vraag aan jullie is dus ook..
Hoe doen jullie dit? Hoe is dit voor jullie?