. Als ik ongesteld ben, word ik zo sentimenteel als een weekdier.En dan de Rode Zee! Ik houd niet van tampons en niet van maandverband, maar ja, je moet toch kiezen tussen die twee
. En dan heel de dag weer opletten dat je niet door lekt, ik haat het! En dan ben ik ook nog altijd een volle week ongesteld
En het ergste moet nog komen, als ik weer emotioneel ben vanwege iets kleins of boos omdat hij de was nog niet heeft gedaan, vraagt mijn vriend: Ben je weer ongesteld?
. Ik haat die vraag! Ja, ik ben ongesteld, maar zeg dat gewoon niet, het is al erg genoeg
.
) 
Kan de eerste 3/4dagen eigenlijk niet lang van huis. Paardrijden al helemaal niet.
. En tampons heb ik toch altijd het gevoel dat ie niet goed zit ofzo. Om nog maar te zwijgen over die vreselijke buikpijn en de gevoelige borsten. Maar zoals ik zei, met maar 5 dagen en niet zo'n heftige menstruatie mag ik niet klagen...
Voor die tijd ging ik door de grond van de pijn. Alleen aleve feminax hielp wat als ik geluk had. Nu heb ik geen pijnstillers meer nodig.