Sinds ongeveer juni/juli heb ik echt gigantisch last van haaruitval, tenminste voor mijn doen is het hevig. Ik heb wel eens vaker last van haaruitval maar dit komt door het seizoen en duurt hooguit een week of 2. Deze haaruitval houd veel langer stand en is behoorlijk hevig!
Als ik onder de douche sta en ik was de conditioner uit dan heb ik echt mijn hele handen vol met haar. Als ik vervolgens mijn haar ga föhnen en ik doe er een crème in heb ik weer behoorlijk wat haar in mijn handen, hier heb ik ook een foto van zodat jullie een idee hebben van hoeveel het is.
Gek genoeg heb ik ondanks mijn haaruitval niet echt het idee dat ik een zielig bosje haar heb. Ik heb zelf al een tijdje geprobeerd te wassen met Alpecin dit werkt niet maar omdat mijn haar er wel mooier door zit blijf ik deze shampoo wel gebruiken. Ook slik ik nu zo'n 2 weken 2 Biotine pilletjes per dag, hier merk ik ook geen positief effect van.
Ik ben 1.5 jaar gestopt met hormonen omdat ik die troep niet in mijn lijf wil hebben. Nu hoorde ik wel vaker dat je hier haaruitval van zou kunnen krijgen. Maar gezien dit voor mij al 1.5 jaar geleden is denk ik zelf niet dat het er wat mee te maken heeft. Daarnaast ben ik mijn haar aan het laten groeien, ik ben van extreem kort haar nu net een paar centimeter onder de oorlel gegaan en het is de bedoeling dat het tot de schouders gaat komen.
Ik ga liever niet naar de huisarts ivm corona en de kapper heeft ook geen idee hoe het komt.