Ik ben gezegend met voeten die na een uurtje staan al ontzettend veel pijn gaan doen. Dit heb ik van mijn moeder. Mijn moeder heeft meerdere onderzoeken laten doen aan haar voeten. Al met al wordt er gezegd; leer er maar mee leven.
Nu ben ik, om te starten opzoek naar écht goede schoenen. Met mijn nieuwe baan moet ik veel staan en lopen. Ik kom nu thuis en heb gewoon geen kracht meer om bijvoorbeeld in de keuken wat te drinken te pakken.
's ochtends als ik wakker wordt, loop ik de eerste 10 passen kreupel omdat alles vast zit in mijn voeten. Mijn voeten zakken als het ware door naar binnen.
De schoenen moeten dus stevig genoeg zijn, maar ook comfortabel. Een stevige zool, maar het het zooltje in de schoen zelf moet ook niet te hard zijn, dit veroorzaakt weer pijn..
Zelf heb ik 2 paar Timberlands zowel het soortje grove schoen tot halverwege de kuit, als een gymp tot de enkel, maar deze zijn, net als mijn Sketchers niet geschikt om de hele dag op te lopen..
Wie heeft dé tip voor mij??
Ik kijk maandag ook even of er toevallig een plekje is bij de huisarts om er ook naar te laten kijken want de pijn wordt me te gek.. Wellicht kan ik dan een zooltje krijgen, in de hoop dat dit helpt bij de pijn..
Ik hoor het heel graag!