Omdat je op bokt altijd zo veel steun krijgt als je het nodig hebt, wilde ik ook mijn verhaal hier plaatsen, hopelijk lucht het wat op en voel ik me iets beter.
Eergisteren nacht werd ik wakker met enorme pijn, maar aangezien dit wel eens vaker voor kwam niks achter gezocht, weer in slaap gevallen en sochtends was er niks aan de hand.
Totdat ik smiddags opeens de deur uit stapte om een eind te gaan wandelen. Opeens uit het niets verging ik van de pijn alsof er in mijn buik getrapt was. Toch eigenwijs eindje gaan lopen, in de hoop het weg te lopen. Maar helaas... daarna met moeite lunch naar binnen gewerkt en naar boven gestrompeld, zetpil genomen en toen begon de hel...
De pijn werd steeds heviger en heviger totdat ik al gillend mijn man de dokter heb laten bellen. We konden direct terecht en geheel tegen mijn verwachtingen in moesten we met spoed naar het ziekenhuis. Bloed laten prikken en afspraak bij de gynaecoloog, in de eerste instantie werd gevreesd voor een baarmoeder ontsteking of buitenbaarmoederlijke zwangerschap..
Echter het oordeel van de gynaecoloog was anders een cyste en redelijk groot al, waarschijnlijk gaan draaien om de linker eierstok ik moest met spoed naar de O.K om de eierstok te redden. Eenmaal open bleek de situatie ernstiger dan geschat, de cyste was geknapt en mijn buik zat dus vol troep, dat was wat ik gevoeld had en die hevige pijn veroorzaakte..
En hier lig ik nu dan, in een ziekenhuisbed stoned van de morfine en restjes van de narcose... Ik ben zo bang dat ik straks onvruchtbaar blijk gezien er ook endometriose gezien was.. Ik hoop dat bokt me een beetje kan opvrolijken en met me mee duimt dat ik snel weer naar huis mag.
Respect voor het lezen, zo dat lucht even op..