Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janneke2 schreef:Wat een stress gedoe...!
Als het een bemenst tankstation was geweest was ik idd ook naar het tankstation gelopen. Fijn dat men een en ander kennelijk wel gezien heeft.
Zijn er herkenbare videobeelden...?
Want ik vind het raar als er geen actie komt zonder aanklacht van de buitenlanders.
(Afgezien van de kwestie dat echte buitenlanders hier de weg niet weten. Zeg dan gewoon dat het Polen zijn. Of Surinamers of Nederlanders met een kleurtje ipv dit flauwe gedoe. Zeg waar het op staat ipv geschutter van dat je dat niet mag zeggen. We leven in een vrij land, gedraag je daar dan naar.)
Jillz1 schreef:dat heeft niets met wel of geen held te maken, dat zou gewoon verstandig zijn.Ik zou met de sleutel naar het tankstation gerend zijn dus ik had het anders opgelost maar tja, ik ben dan ook niet zo'n held
Cayenne schreef:Wat heftig!
Jammer dat hij geen aangifte gaat doen. Nu komen ze er wel heel makkelijk mee weg en is de kans groter dat het iemand anders ook overkomt..
Suzanne F. schreef:Om in de Opsporing verzocht termen te blijven zullen het wel licht getinte jongemannen zijn geweest.
Maar goed, ze wilde daar geen discussie over.
Ik snap dat je man geschrokken is maar wat dapper zeg. Dat hij dat durfde. Voor hetzelfde geld trekt de ander een mes ofzo. Zeker een held, super goed van hem.
Janneke2 schreef:...als hij een telefoon bij zich had, had hij ook zelf een filmpje kunnen maken ipv geweld te gebruiken.
Dat was minstens veiliger geweest.
(Geweld heeft de neiging geweld op te roepen en dan was hij beslist in het nadeel.)
Cayenne schreef:Wat heftig!
Jammer dat hij geen aangifte gaat doen. Nu komen ze er wel heel makkelijk mee weg en is de kans groter dat het iemand anders ook overkomt..
Citaat:Nou daar was hij op dat moment echt niet mee bezig. Daar maak je bij zulk gajes geen indruk mee.
Maar ben het verder wel met je eens.
Ik had het ook zo niet gedaan.