Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

, dat wordt echt met periodes gegeten.
Sowieso heb ik altijd diverse soorten verse groenten om een rauwkost van te maken, we hebben sowieso altijd twee soorten groenten bij het avondeten. Ik gebruik geen pakjes/zakjes, maar vooral veel verse producten en (verse) kruiden. Ik let wel op de etiketten, liefst zo min mogelijk troep en zoveel mogelijk volkoren producten. Dispar_Vulgo schreef:Wist je dat je bananen heel goed kan invriezen (in plakjes op een bord tot ze bevroren zijn en dan in zakje/bakje), als ze bijvoorbeeld te rijp raken/te veel gekocht.
Ik ontbijt vaak met yoghurt, banaan en rood fruit (bevroren) uit blender + muesli en dan is bevroren banaan net zo handig/lekker.
pien2010 schreef:Dispar_Vulgo schreef:Wist je dat je bananen heel goed kan invriezen (in plakjes op een bord tot ze bevroren zijn en dan in zakje/bakje), als ze bijvoorbeeld te rijp raken/te veel gekocht.
Ik ontbijt vaak met yoghurt, banaan en rood fruit (bevroren) uit blender + muesli en dan is bevroren banaan net zo handig/lekker.
Dat heb ik eens geprobeerd. Misschien doe ik iets verkeerd maar het werd een soort zwart snot toen het ontdooide![]()
Ik denk dat je het dan echt in een smoothie moet doen, of niet?