Het lukt mij maar niet om mijn haar mooi te krijgen en de juiste producten te vinden. Ik heb vanaf mijn haarwortel tot de helft ongeveer stijl haar en de onderkant bestaat uit rare golven/krullen. Mijn haar is snel vet, pluizig en dun. Ik heb lange tijd mijn haren gewassen met andrelon oil and care shampoo en verder niks aan verzorgingsproducten gebruikt. Korte tijd geleden kwam ik de curly girl methode tegen en ik denk dat als ik de juiste producten zou kunnen vinden, mijn haar best fatsoenlijke krullen/golven zou kunnen krijgen.
Na wat onderzoek heb ik een paar producten van de Shea Moisture coconut lijn aangeschaft. In totaal was dit best een prijzige aankoop, alleen werd mijn haar er alleen vet van

Ik wil geen honderd euro uitgeven aan producten om uiteindelijk voor een teleurstelling te komen staan, dus ik wilde graag om jullie advies vragen. Ik heb zowat het hele internet uitgespit, bokt topics over curly girl methode lezen en youtube filmpjes bekeken, maar ik ben niet wijzer geworden.