.Ik heb al zeker een half jaar een soort onrijp puistje nogal diep in mijn lip liggen. Het lijkt enorm op een puist dus dacht ik, gaat vanzelf wel een keer weg als ik lang genoeg wacht. Aangezien het nog steeds niet weg was twee weken geleden en ik het er echt wel mee gehad had, heb ik er met een (dacht ik toch) steriele naald in geprikt. Gevolg was dat er niets uitkwam, ook geen pus wat ik wel verwachtte. Komt er dus op neer dat het nog steeds niet weg was en dat ik enkele dagen later een kleine ontsteking heb omdat de naald dus blijkbaar toch niet zo steriel was als ik dacht
. Nu zit er echt bovenop mijn lip een puist, met een rood randje eromheen door de ontsteking, en uit pure wanhoop heb ik hem vanmorgen uitgeknepen, in de hoop dat het op die manier eindelijk eens zou genezen, en omdat de ontsteking er dan ook gewoon uit kan zeg maar. Niets is minder waar, er zit opnieuw een puist... Toen ik hem net had uitgeknepen zag ik trouwens nog steeds die soort van diepliggende puist in mijn lip, dus dat is duidelijk toch iets anders dan de ontsteking die er nu bij gekomen is. Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn en hoe ik er eindelijk vanaf geraak?
Ga er in deze tijden nu ook geen huisartsen mee lastig vallen want die hebben wel wat beters te doen denk ik.Nog een foto van hoe het er nu uitziet, voor de zekerheid in een spoiler.

, het was namelijk zeer pijnlijk om dat ding uit te knijpen haha.
Wat heb jij een enorm geduld zeg. Bij mij was die bult al na een dag open geprutst