Welke online workout doe jij?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tiggs

Welke online workout doe jij?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-20 19:42

Brand maar los!

Welke en wat voor workout doe jij en waar is deze te vinden?
Wie weet kunnen we elkaar zo aan een leuk en gezond tijdverdrijf helpen :)

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 20:12

Ik kijk eigenlijk gewoon op YouTube wat ik tegen komen, waar ik meestal gewoon body workout typ. En anders de 7 min app op mn telefoon.

Ababe

Re: Welke online workout doe jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 20:18

Linn Lowes op Instagram plaatst sowieso toffe content over het trainen van specifieke spiergroepen en nu juist ook allemaal home workouts. Ik volg haar sowieso altijd al graag. Inmiddels heb ik een zelf samengesteld schema dat ik volg maar als ik wat nieuws zoek kijk ik eigenlijk altijd op Instagram.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 20:32

Ik volg Yoga with Adriene :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 20:49

Victoria's Secret workouts :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 20:55

xsensibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 21:06

Pauline2cv

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 21:09

Yoga with Adriene

ikkedus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 21:34

Omroep Max. _O-
En het ergste is: heb nog spierpijn ook. :))

eferiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 21:34

Ik zweer bij de SWEAT app van Kayla Itsines, en dan vooral het BBG programma. Heb ik echt super resultaten mee gehad en kan helemaal vanuit huis

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-20 21:37

eferiz schreef:
Ik zweer bij de SWEAT app van Kayla Itsines, en dan vooral het BBG programma. Heb ik echt super resultaten mee gehad en kan helemaal vanuit huis

Ik heb inderdaad ook boeken van haar liggen!
Mijn yogaschool geeft nu online les, dus dat heb ik net gedaan.

Yaralisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 21:40

Ik doe vooral de workouts van SWEAT en POPSUGAR Fitness.

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 21:42

De sportschool waar ik lid van ben heeft verschillende lessen op YouTube gezet. Dus nu mezelf nog een flinke schop onder de kont geven en dan wil ik 2x per week de BBB volgen en daarnaast heb ik wat videos opgeslagen van Optima Vita. Zij heeft ook wat simpele workouts die staand kan doen en die niet te lang duren.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 21:48

Ik heb hem door google translate heengegooid omdat ik geen zin heb om zo'n lap spaans te vertalen.
Dit is wat ik doe, hoewel ik dit al gehad heb. We zijn inmiddels bij dag 16.

Maar dit is leuk voor wie in vorm wil blijven:

Dag 1:
Part1: 100 buikspieren onderlichaam, 1 minuut plank aan de rechterkant, 1 minuut plank aan de voorkant, 1 minuut plank aan de linkerkant, 70 herhalingen van de buik met elke kant (we liggen aan de kant met het onderbeen gestrekt en het bovenbeen gebogen en probeer het verhoog de onderste), 50 hypopressieve buikspieren, 1 minuut een V doen met het lichaam (zittend op de grond, de romp en benen tegelijkertijd opheffend), 50 crunch abdominals aan elke kant.
  Dit zou een serie zijn. Je moet vijf series als deze doen. (Ongeveer 60 minuten)

Deel 2: aëroob. Als je een terras hebt, jog dan 5 minuten zachtjes (zo niet, dan wordt het vervangen door een fiets op de grond). Als je thuis trappen hebt, doen we 10 minuten trappen (op en neer) zonder te stoppen (als je geen trap hebt, moet je met een stoel opstappen). We doen deze serie 4 keer (ca. 60 minuten) en temrminanos met een laatste serie soft jogging.

Deel 3. Stretch. Quadriceps, kuiten, hamstrings, gluteus maximus en minor, ontvoerders, schouders, defltoïden, biceps, polsen en ok rekoefeningen (20 minuten)

Dag 2:
Part1: 100 crunches van het onderlichaam, 1 minuut plank aan de rechterkant, 1 minuut plank aan de voorkant, 1 minuut plank aan de linkerkant, 10 bodems (push-ups) (we doen ze langzaam en raken de kin op de grond), 50 hypopressieve crunches, 50 crunch crunches aan elke kant 5 gedomineerd (of voor zover we kunnen gaan). 5 muurklimherhalingen voor schouder. 10 herhalingen runner-touch (balans)
Dit zou een serie zijn. Je moet vijf series als deze doen. (Ongeveer 60 minuten)

Deel 2: aëroob. Als je een terras hebt, jog dan 5 minuten zachtjes (zo niet, dan wordt het vervangen door een fiets op de grond). 10 minuten springen Deze serie wordt 4 keer gedaan (ongeveer 60 minuten) en eindigt met een laatste serie lichte jogging.

[Deel 3. Stretch. Quadriceps, kuiten, hamstrings, gluteus maximus en minor, ontvoerders, schouders, defltoïden, biceps, polsen en lumbale rekoefeningen.

Dag 3: vrije dag of yogasessie + 30 minuten fietsen

Dag 4:
Part1: 100 crunches van het onderlichaam, 1 minuut plank aan de rechterkant, 1 minuut plank aan de voorkant, 1 minuut plank aan de linkerkant, 50 passen, 10 klimtrappen, 50 hypopressieve crunches, 50 crunch crunches aan elke kant, 50 beenverhoging, met één zijwaartse buigingen van de stang tijdens het staan ​​(laterale taille) 50 oscillaties aan elke kant, taille draait 180 graden met de staaf 50 herhalingen, stoeltriceps 50 herhalingen (we leunen op een stoel met armen, we heffen en laten het lichaam op om triceps te verbranden)
Dit zou een serie zijn. Je moet drie series als deze doen. (Ongeveer 60 minuten)

Deel 2: aëroob. Fiets op de grond (houding van de kaars bewegende benen), 20 minuten.

Deel 3. Stretch. Triceps, kuiten, hamstrings, gluteus maximus en minor, adductoren, schouders, biceps en lumbale rekoefeningen.

Dag 5:
Deel 1:

We kiezen de 8 oefeningen die ons het minst kosten, we bouwen er een serie mee en we bouwen een tafel van 30 minuten.

Deel 2: we kiezen de aërobe die voor ons het gemakkelijkst is en we doen het voor 30 minuten.

Deel 3: 20 minuten stretch of deze yogales om je benen te ontspannen
  https://youtu.be/FpP2dL3cnuEi

Ontspanningsvideo-oproep 30 minuten.

Dag 6: Deel 1: 100 buikspieren onderlichaam, 1 minuut plank aan de rechterkant, 1 minuut plank aan de voorkant, 1 minuut plank aan de linkerkant, 70 herhalingen van de buik met elke kant (we liggen aan de kant met het onderbeen gestrekt en het bovenbeen gebogen en we probeerden die hieronder op te heffen), 50 hypopressieve buikspieren, 1 minuut V doen met het lichaam (zittend op de grond en tegelijkertijd de romp en benen optillen), 50 crunch abdominals aan elke kant.

Deel 2: aëroob. Als je een terras hebt, jog dan 5 minuten zachtjes (zo niet, dan wordt het vervangen door een fiets op de grond). Als je thuis trappen hebt, doen we 10 minuten trappen (op en neer) zonder te stoppen (als je geen trap hebt, moet je met een stoel opstappen). We doen deze serie 4 keer (ca. 60 minuten) en temrminanos met een laatste serie soft jogging.

Deel 3. Stretch. Quadriceps, kuiten, hamstrings, gluteus maximus en minor, ontvoerders, schouders, defltoïden, biceps, polsen en ok rekoefeningen (20 minuten)

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 21:51

eferiz schreef:

Dit is 20 euro per maand zie ik.
Dat vind ik best aan de prijs, voor een app.. Is het het waard?

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 21:59

Ik doe Sydney cummings op YouTube! Gratis en super intens en veelzijdig. Elke dag een nieuwe video. Verschillende spiergroepen en variërend van 30 tot 60 minuten.

eferiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 22:00

Dit is 20 euro per maand zie ik.
Dat vind ik best aan de prijs, voor een app.. Is het het waard?[/quote]

Ik betaal per jaar, dan is het 119 per jaar. Ik vind het het geld absoluut meer dan waard. Er zijn veel verschillende programma’s waar je uit kunt kiezen, ook bv yoga of powerlifting, en ik vind de app echt ideaal. Ook voor de schema’s en het bijhouden van je voortgang.

Queen123

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 22:06

Ik doe de workouts van Pamela Reif. Ze plaatst iedere week een template op haar Instagram. Dit is dan een schema met haar Youtube workouts. Ik vind ze super!

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 22:12

Naast de live / YouTube workouts van mijn sportschool vind ik Fitify echt een fijne app. Van wat stretches in 5 minuten tijdens de koffiebreak tot full body workout plannen.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 22:25

Ik loop 3x per week hard. Zou eigenlijk zondag een marathon lopen maar die is logischerwijs uitgesteld. Dus terug naar de basis: kort loopje, lange loop, interval. Daarnaast in het weekend een rondje wielrennen, mits het niet te hard waait. Ben een mietje wat dat betreft.
En m’n PT / bootcamptrainer plaatst workouts in een besloten Facebookgroep. Die pak ik ong. 1x per week ook nog mee. Of een workout van Jillian Michaels /Kayla Itsines, net waar ik zin in heb.

plantje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 22:36

Refitev 19 days corona challenge is een aanrader. Gratis via YouTube te volgen. Zowel dansen als bodypump als oefeningen

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 22:37

Ik doe de work outs van FitnessType op YouTube. Fijn voor beginners, veel video's en je hebt er niet allerlei atributen voor nodig! :D

jasmijn16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 00:08

Evony schreef:
Ik doe Sydney cummings op YouTube! Gratis en super intens en veelzijdig. Elke dag een nieuwe video. Verschillende spiergroepen en variërend van 30 tot 60 minuten.

Die doe ik ook, vind haar echt heel erg fijn, niet schreeuwerig maar toch echt wel motiverend. Ze heeft ook video's van 10 minuten die echt 1 spiergroep pakken. Ik doe meestal die video's van minimaal 30 minuten, sta normaal minimaal 3x in de week in de sportschool maar zweet me echt kapot. Ze heeft van een oefening ook altijd down-en upgrades qua moeilijkheid.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 00:09

Oh god ik sport al jaren via YouTube (haat aan de sportschool) dus heb best wel wat suggesties!

Voor als je veel cardio en kracht zoekt, onder leiding van een positieve, enthousiaste trainer. Tevens post ze 6 dagen in de week een nieuwe workout dus je verveelt je niet.

Voor als je een combi zoekt tussen cardio, pilates en toning en hard wilt werken. Ik hou van haar :))

Voor low impact (perfect dus voor appartementen!) barre maar waar je hartslag wel flink omhoog gaat en je je lijf aan het tonen bent.

Meer klassiek barre. Wacht maar totdat je benen en billen aan de barre gaat trainen. Je gaat stuk. Je hebt overigens geen barre nodig. Een oppervlakte waar je je handen op kwijt kunt is voldoende, zoals een stoel.

Voor alle levels geschikt en combineert total body kracht en cardio met elkaar.

Waarschijnlijk de allerbeste en meest diverse workout kanaal op YouTube. Je kunt echt alle kanten uit.

Cardio boxen. <3 Voor als je kneiter hard wilt werken, je armen en abs flink wilt aanpakken en flink zweten.

Voor als je net begint met sporten en je zoekt iets dat toegankelijk is en low impact.

Klassieke mat pilates

<3 <3 Yoga With Adriene. Meest inspirerende yoga instructrice.

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 03:49

Darebee heeft 100en plannen die je kunt doen, mocht je geen filmpje willen kijken maar gewoon je eigen ding willen doen gewoon met een pdfje :)
https://darebee.com/training-plans.html

Ik doe een workout me Ringfit Adventure van de Nintendo Switch :)