Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Absolem schreef:Wat dacht je van lekker naar de huisarts gaan hiermee ? Dit is niet iets voor bokt .
Storm schreef:Absolem schreef:Wat dacht je van lekker naar de huisarts gaan hiermee ? Dit is niet iets voor bokt .
Ja, dat wil ik ook wel, het is nu bijna 24 uur verder. Maar in de gebruiksaanwijzing van de antibiotica staat dat het enkele dagen kan duren voordat de pijn minder wordt, ik wil dus ook niet te vroeg zijn.
kwita schreef:Misschien een beknelde zenuw of iets neurologisch ...ga zo snel mogelijk naar een dokter als het iets enstigs is is voorkomen beter dan genezen.
sterkte, want dat is zo vervelend zeker in deze onzekere tijden!
Morganlefay schreef:tandarts bellen en anders naar de spoed/huisarts.
Wat betreft pijnstillers 1000 mg para en 600 bruf per keer en max 3x verdeeld over 8 uur.
En heus kiespijn is geen grapje. Heb vorig december een week voor de kerst er een uit laten halen bij de spoed en daarna tot half januari met pijn gelopen oa door een droge ontsteking. Uiteindelijk is de rommel eruitgekomen na twee kuren amox. Tikken wil niet altijd werken. Druk uitoefenen dmv kiezen op elkaar geeft dat pijn dan is er toch echt wat loos.
Bij werd na een sessie bij de KNO met Catscans en alles er omheen alsnog een kies getrokken.
Kies weg, pijn weg, onrust in mijn lijf weg.
Anoniem schreef:Je tandarts geeft je dus op de gok maar een kuur AB en wil ook in het wilde weg maar een kanaalbehandeling doen?
Ik heb twee adviezen voor je:
1 huisarts bellen voor je klachten.
2 andere tandarts zoeken.