Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Nelleke_ schreef:Heb je de laatste tijd veel last gehad van stress? Of ben je ziek geweest? Daardoor kan je menstruatie ook langer uitblijven.
Nicje87 schreef:Hoi allemaal,
Om meteen met de deur in huis te vallen...
Ik ben 13 januari voor het laatst ongesteld geworden, maar alle testen zijn negatief. Ik gebruik al langere tijd geen anticonceptie meer dus het kan niet meer "ontpillen" zijn.
Bloedtest bij de huisarts is ook al gedaan en ook daar niet zwanger.
Overgang zou wel heel vroeg zijn, ik ben 32.
Normaal gesproken heb ik een regelmatige cyclus van 28 dagen.
Vrijdag aanstaande heb ik een afspraak voor een inwendige echo. Zijn er andere die eerder zo'n echo hebben gehad? Is dat heel vervelend? Ik moet erna gewoon werken namelijk.
En zijn er meer die 2 cyclussen hebben overgeslagen? Is daar ooit een oorzaak van vastgesteld?
ynskek schreef:Wanneer is de laatste test gedaan? Het kan zijn dat deze vroeg in een zwangerschap nog niks bijzonders laten zien.
Wellicht nog eens laten testen bij de HA?
Ballard_L schreef:Inwendige echo is inderdaad goed te doen. Alleen dat ding erin krijgen was bij mij wel een dingetje met vaginisme, maar het doet verder geen pijn ofzo. Maar begrijp ik nu goed dat je wel aan de pil bent, maar in de stopweek dan niet ongesteld bent geworden? Dan zou ik namelijk zelf even stoppen met de pil en als de cyclus weer goed is, weer beginnen. Even resetten
Vala schreef:Ik heb ook weleens 2 cycli overgeslagen (cyclussen is geen woord) maar was dus echt niet zwanger. Inwendige echo is niet pijnlijk of eng.
Vala schreef:Ik heb ook weleens 2 cycli overgeslagen (cyclussen is geen woord) maar was dus echt niet zwanger. Inwendige echo is niet pijnlijk of eng.