Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rivendell schreef:girlyggirl schreef:Idd paracetamol en als t heel erg is daarbij nog 3xpd ibuprofen 400
Paracetamol en ibuprofen mogen niet samen zonder maagbeschermer
janderegelaa schreef:Het is geen talgklier, het is een cyste. Dat is ook de reden dat hij elke keer weer terugkomt, je kunt hem wel leeg drukken maar het zakje blijft zitten. En die moet er uit. Kijk maar naar dokter pimple popper op YouTube.
soesie schreef:Amalarab schreef:Paracetamol slikken, je mag 4x daags 2 tabletten!
Graag minstens 4 uren ertussen. En niet te snel stoppen omdat je denkt dat het niks doet. Je moet even een ‘spiegel opbouwen’ namelijk.
Er staat in de bijsluiter dat het 3x daags 2 de max is, tenzij een arts het anders voorschrijft...
lotthje schreef:4x per dag 1 gram is voor mij nogsteeds 8 tabletten, omdat de gangbare paracetamol toch 500 milligram is? Ik heb een hele periode van het ziekenhuis dagelijks zoveel tabletten moeten slikken. Was echt idioot. Maar volgensmij praten jullie dus een beetje langs elkaar heen haha
Pikkepor schreef:4x 1 gram is inderdaad 8 tabletten van 500 milligram. Maar om een intoxocatie te voorkomen heb ik het aantal gram genoemd. Er zijn namelijk ook tabletten van 120, 240 en 1000 mg op de markt. Als als je 8 tabletten van 1000mg neemt, denk ik dat je lever er mee op houdt.
Het verschil bij jou als je in het ziekenhuis lag is dat op voorschrift van de arts gegaan.