Pijnlijke enkel na val

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nottinghill

Pijnlijke enkel na val

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-20 14:15

Gister ben ik helaas in galop van m'n paard gevallen op het asfalt. In het begin had ik wat last van m'n enkel en dit is alleen maar erger geworden. Gister niet kunnen slapen, zelfs de deken deed zeer op m'n voet.
Ik ben net naar de huisartsenpost geweest omdat ik er eigenlijk ook niet echt op kan lopen. Foto's zijn er niet gemaakt, ze verwacht dat het gekneusd is omdat ik niet op alle plekken reageerde toen ze op m'n botten drukte, behalve aan de binnenkant van m'n enkel en ik moet het nu met pijnstilling aan kijken.
Ik vroeg mij alleen af of het nou raar is om bij een gekneusde enkel met krukken te lopen en heeft iemand een idee wanneer ik weer kan paardrijden? Ben er nu al klaar mee namelijk. :+

Polly
Moderator Algemeen

Re: Pijnlijke enkel na val

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-20 14:31

Belasten op geleide van pijn. Pijn = teveel en dus meer rust.
Met krukken lopen ga je alleen maar doen wat je eigenlijk niet kan, dus zou ik zo min mogelijk doen en zeker niet om dingen te doen die je anders niet kan (naar stal, de stad in etc).
Paardrijden kan als de kneuzing verbeterd en dus als je minder pijn hebt. Hoe lang dat duurt is lastig te zeggen, hoe meer je nu over de grens gaat des te langer het duurt :)

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-20 15:00

Ik scheurde mijn banden en een pees trok een stukje bot mee, ik ben er lang zoet mee geweest. Enkel letsel moet je serieus nemen anders kan je er altijd last van blijven houden.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-20 15:13

Nottinghill schreef: