Nottinghill schreef:@Banyu, ik vat het ook helemaal niet zo op hoor! Wat vervelend dat je dat zo vaak gehad hebt zeg.
@domino_2006, dat lijkt me heel naar. Kon hij er ook nog wel een beetje op steunen? Want dat lukt me wel nog. Ik kan een beetje mankend rond lopen zeg maar. Het begint nu ook toch dikker te worden. Slik momenteel veel pijnstilling dus het valt nu wel mee, maar zit er aan te denken om terug te gaan als het niet minder gaat worden. M’n enkel knakt ook constant.
Kun je je enkel bewegen? Dus zeg maar je tenen naar je toe trekken en van je af duwen en naar binnen draaien?
Een kneuzing is vervelend. Doet ook flink pijn. Leg je je been voldoende hoog? Enkel boven knie en knie boven heup? Ik heb een soort kous die druk geeft zodat de zwelling beperkt blijft. Helpt heel goed tegen het dik worden en bevordert daardoor de beweeglijkheid.
Ik ben 6 weken geleden van de trap af gevallen en geland op mijn voet. Kon niet belasten (zelfs niet met mijn tenen op de grond.
Voor de zekerheid op de foto, ook van het onderbeen, je weet maar nooit. Maar uiteindelijk niets op te zien. Na een weekje gips verder onderzoek. Buitenste enkelbanden flink gescheurd was de conclusie.
Na 4 weken terug op de gipskamer, vonden ze het vreemd dat ik nog steeds mijn enkel niet kon bewegen. Ik kon mijn been wel belasten, maar ik kreeg mijn voet niet in de juiste hoek.
Bleek dus dat mijn kuitbeen verschoven was. Hierdoor blokkeerde mijn enkel en hield ik daar extra veel pijn. Kuitbeen is goed gezet en sindsdien kan ik weer stukjes lopen! Soms kan een probleem dus ook hoger zitten!