Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Isabel schreef:Je weet waar je op valt als je verliefd wordt. Tot die tijd weet je niks.
theadora99 schreef:Precies. Al kan je wel vermoedens hebben zonder verliefd te worden (zo vind ik alle "knappe" mannen waar iedereen van gaat kwijlen allemaal echt lelijk, maargoed). En ik kan mannen ook aantrekkelijk of knap vinden, maar zou er toch niet aan moeten denken om met een man te zijn nu
ik vind het persoonlijk wel raar, dat 'je weet het alleen als je eens verliefd geweest bent', tgoh, nee. Een crush is niet hetzelfde, en toch leer je daar veel van. Ik ben mezelf ver richting demisexueel/asexueel en ik merkte dat eigenlijk pas toen ik op peer pressure inging (de aloude 'je weet het niet tot je het probeert' zever) en me dan echt oprécht smerig voelde. Het voelt een beetje als aanranding van je brein, zeg maar, als je iets doet wat je eigenlijk niet wilt, maar niet per se weet dat je het niet wilt, enkel dat vermoeden. Heel vies gevoel, ik was er maanden niet goed van. Dus zeker niet gewoon in het los proberen - doe gewoon je ding en doe waar je je comfortabel bij voelt, dat is het allerbelangrijkste 
Maar misschien heeft dat met hygiëne van studenten te maken. Isabel schreef:Je weet waar je op valt als je verliefd wordt. Tot die tijd weet je niks.
) zijn er ook wel redelijk openminded over en staan sowieso wel open voor een gezellige avond. Mocht het niets zijn of niet goed voelen kan je gewoon weg na één drankje. 
. Dus toch van wat dichterbij meegemaakt en zien gebeuren, bij hun is het echt heel leuk gelopen.
Matheno schreef:theadora99 schreef:Precies. Al kan je wel vermoedens hebben zonder verliefd te worden (zo vind ik alle "knappe" mannen waar iedereen van gaat kwijlen allemaal echt lelijk, maargoed). En ik kan mannen ook aantrekkelijk of knap vinden, maar zou er toch niet aan moeten denken om met een man te zijn nu
Ik over het algemeen ook, maar voor zover ik weet ben ik toch écht 100% hetero.
)
Ik ben nog nooit verliefd geweest, niet op een man en niet op een vrouw maar ik kijk wel veel meer naar vrouwen en die vind ik over het algemeen ook veel vaker mooier dan mannen. 

Beetje dubbel maar ik wil ook niet de rest van mijn leven alleen blijven...denk ik.