Acryl nagels zetten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Photograph

Acryl nagels zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-20 22:11

Beste mensen,

Ik wil zo graag acryl nagels zetten, maar het nadeel is dat het erg prijzig is. Dit is niet zozeer het probleem, maar het probleem is dat ik als vakkenvuller werk. Ik moet de dichtgetapete dozen openmaken met me handen. Ik mag geen mesje of iets dergelijks gebruiken. Nu zit ik in een dilemma. Blijven die nagels echt zo goed zitten? Zullen ze niet los raken als ik die dozen openmaken? Ik wil me geld namelijk niet verspillen.

Mvg,

Kirrietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 22:15

Ik werk ook in een supermarkt en heb ook acrylnagels. Ik heb er voor gekozen ze niet al te lang te laten (dit vind ik mooier maar ook praktischer) . Ik heb geen problemen met de dozen en dergelijke. Als je de zijkang van de doos induwt kan je zo de tape eraf trekken ;) wel is het trouwens zo dat je op de versafdelingen geen acryl nagels mag hebben. Dus hou hier rekening mee mocht je switchen van functie binnen de winkel

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 22:17

Waarom mag je geen mesje gebruiken?

Photograph

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-20 22:18

Aah, jaa klopt. Is me uitgelegd dat als ik die dozen zo indeuk dat ik het tape eraf kan halen, maar ik ben altijd zo handig dat het me de helft van de keren niet lukt :)

Photograph

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-20 22:18

Jennyj01 schreef:

Geen idee, heb ik nooit gevraagd. Veiligheid ofzo, een van die redenen die toch niemand begrijpt aangezien je handen aan het eind van de maand onder de papiersnee etc zitten

Kirrietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 22:25

Photograph schreef:
Jennyj01 schreef:

Geen idee, heb ik nooit gevraagd. Veiligheid ofzo, een van die redenen die toch niemand begrijpt aangezien je handen aan het eind van de maand onder de papiersnee etc zitten

Je mag geen mesje gebruiken omdat je dan de producten die in de doos zitten kan beschadigen :D

Photograph

Re: Acryl nagels zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-20 22:27

Aah, vandaar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 10:24

Ik heb lang acrylnagels gehad, en ze zitten echt muurvast aan je eigen nagels. Ze zijn sterker dan gelnagels ook...

Als ze erafgingen, was dat pas als mijn eigen nagel ook afscheurde zegmaar, maar ik heb vrij zwakke nagels door veel bijten. Dat was ook de reden voor mijn acrylnagels, haha. En ik had ze op den duur vrij lang, omdat het toch een beetje verslavend is :o

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 10:28

Heb bij Aldi gewerkt en nu kledingzaak
En ze houden het nu echt langer vol als toen (en dan bedoel ik zeker 2x zo lang) Ze tikken gewoon meer tegen dingen aan en druk en gewicht van oa dozen die je moet tillen, niet zozeer het open maken

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 10:39

Ik ben nagelstyliste en heb veel meiden die werken bij A/ction, K/ruidvat, etc. :) Hebben veel te maken met dozen sjouwen en openen.
Als jouw nagelstyliste juist advies geeft over lengte/vorm die past bij jouw natuurlijke nagels (en werkzaamheden), dan zullen je nagels echt niet afbreken!
Bespaar niet op de kosten van nieuwe set/bijwerken. Doe je dat wel dan is dat uiteindelijk toch duurkoop als je nagels telkens afbreken en je dat moet laten repareren.

Mijn klanten hebben zeer zelden tot nooit afgebroken nagels.

Photograph

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-20 10:40

Ik ga mijn nagels laten zetten bij een meisje die nog in opleiding is, bij haar kost het zetten van nagels 25 euro en het opvullen 20 euro.

Wennii

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 10:46

Ik heb al jaren acrylnagels vanwege nagelbijten en ik doe echt ALLES met mijn nagels. Ik maak er dingen mee open, ik poets ermee met alle middelen zonder handschoenen (want dat vind ik echt vreselijk), ik poets, zadel en rij paarden ermee, ook zonder handschoenen en er is nog nooit iets daardoor afgebroken. Enige momenten waarop dat wel gebeurde was bij bijvoorbeeld een ongelukje in het zwembad ofzo. Moet wel toegeven, dat doet ook echt extra zeer dan... Maarja, dat gebeurt natuurlijk normaal gezien helemaal niet.
Dus gewoon doen!

Photograph

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-20 10:48

Ik ga ze morgen of zaterdag laten zetten, en dan laat ik jullie weten hoe het is gegaan ;)

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 14:00

Ah, ze worden dus gezet onder toezicht van een docent? Dan gok ik dat het wel goed moet komen.

Photograph

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-20 14:19

Paris_ schreef:
Ah, ze worden dus gezet onder toezicht van een docent? Dan gok ik dat het wel goed moet komen.

Dat weet ik niet, het is gewoon bij dat meisje thuis. Helaas zit ze morgen en zaterdag vol, dus zal ik toch een weekje moeten wachten..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 14:25

Oei ik zou persoonlijk echt niet gaan naar iemand die nog in opleiding is als er geen toezicht is. Slecht gezette acryl is echt een crime en kan zelfs erg pijnlijk zijn.

Verder kon ik op een gegeven moment alles met mijn (lange) acrylnagels, maar het is wel heel erg wennen. Zou ze aan het begin kort houden. Ik had vaak dat als ik dozen oppakte ik ze per ongeluk met mijn nagels pakte ipv met mijn vingers en dan gleed hij via mijn nagels uit mijn handen (handige uitleg maar hoop dat je snapt wat ik bedoel) en dat deed echt ontiegelijk veel zeer.

Photograph

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-20 14:26

Ohja, jaa maar ik ga nu op deze leeftijd nog echt geen 50 euro aan nagels uitgeven ahaha

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 14:30

Dat hoeft ook niet... Mijn nagel styliste is gecertificeerd en al jaren werkzaam en ik betaal voor opvullen 27.50, nieuwe set 32.50 of 35 geloof ik maar die heb ik nooit nodig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 14:32

Photograph schreef:
Ohja, jaa maar ik ga nu op deze leeftijd nog echt geen 50 euro aan nagels uitgeven ahaha

Dan zou ik er misschien gewoon mee wachten en je nagels lakken met nagellak. Je kan je eigen nagels echt verknallen met slechte acryl en geloof me, dat doet echt veel pijn.

Photograph

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-20 14:33

Joanne1987 schreef:
Dat hoeft ook niet... Mijn nagel styliste is gecertificeerd en al jaren werkzaam en ik betaal voor opvullen 27.50, nieuwe set 32.50 of 35 geloof ik maar die heb ik nooit nodig

Babyboom?

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 14:35

Wat ik maar wil...

Shettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 14:38

Ik ga altijd naar de nagelchinees (zo noemen wij het :D )

Zijn razendsnel, zit echt mooi en is strak gezet en kosten geen drol.
Ik betaal €25,- voor een nieuwe set acrylnagels.

Photograph

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-20 14:42

Joanne1987 schreef:
Wat ik maar wil...

Handig, helaas ken ik alleen maar salons die het voor 50/55 doen

Photograph

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-20 14:42

Shettepret schreef:
Ik ga altijd naar de nagelchinees (zo noemen wij het :D )

Zijn razendsnel, zit echt mooi en is strak gezet en kosten geen drol.
Ik betaal €25,- voor een nieuwe set acrylnagels.

Wat handig, Arnhem is wel echt van de dure prijzen denk ik dan..

Shettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 14:44

Gewoon een aziatische salon opzoeken. Die zijn er vast wel in Arnhem.