Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Ik heb ook de wake up light van Philips. In het begin werkte het prima, maar inderdaad, volgens mij wen je er aan want nu werkt het niet meer bij mij en slaap ik ook door terwijl het licht word. In het begin werd ik altijd net voor de wekker wakker van het licht, dat was wel erg lekker!
Janine1990 schreef:De enige leuke Hue lamp is een stuk duurder dan een gewone wake up light..
Jammer dat het niet echt goed werkt bij iedereen...
Denise_Storm schreef:Janine1990 schreef:De enige leuke Hue lamp is een stuk duurder dan een gewone wake up light..
Jammer dat het niet echt goed werkt bij iedereen...
Je kan ook gewoon een Hue lamp (bolletje) in je huidige lamp draaien. Maar de aanschaf van de bridge is niet heel goedkoop. Wij zijn begonnen met de bridge en 3 lampen. Langzaam uitgebreid naar meer in huis.
Janine1990 schreef:Aangezien opstaan een probleem is in de winter, moet ik denk ik toch eens een wake up light proberen...
Maar welke?
Ik wil de optie zonder geluid hebben om 'm separaat van mijn gewone wekker te laten draaien, ik word graag wakker met mijn eigen muziek (ipod docking wekker).
Verder graag een simulatie van zonsopgang, niet pats boem licht...
Is de Philips echt beter dan de rest?
Ben zeer benieuwd naar jullie ervaringen...
Janneke2 schreef:Een mens heeft in de Nederlandse winter, ook al is het nog zo warm, gewoon veel slaap nodig omdat het donker is.
NatasjavE schreef:Janneke2 schreef:Een mens heeft in de Nederlandse winter, ook al is het nog zo warm, gewoon veel slaap nodig omdat het donker is.
Op zich een waar woord. Maar je zal op een goed moment toch je nest uit moeten.
Als ik vroeger naar bed ga dan ben ik zonder wake-up light nog steeds niet te genieten in de ochtend.
Met wake-up light gaat dat gewoon makkelijker en fijner.