Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
.
.
.
. Wel jammer genoeg met veel neusspray wat ik eigenlijk niet mag en mij dus extreem schuldig voel erover. Maar het moet gewoon open zijn die oren, anders ben ik gewoon geen mens meer, extreem angstig en kom ik mijn bed niet meer uit. Ik moet er niet op denken om compleet doof en depressief te moeten bevallen
. Hopelijk kun jij er beter mee om als mij, want ik vind het 1 grote nachtmerrie... Arethe schreef:Het plaatsen schijnt erg simpel te zijn en nagenoeg pijnloos. Onze dochter was meteen van haar oorpijn af en heeft die dagen er niet meer over geklaagd. Uurtje na de operatie rende ze alweer rond
. Da's de enigste reden waarom ik het niet durf te doen...
Je kan daarna wel wat duizelig zijn en je voelt het wel nog even, maar met een dag of 2 heb ik er geen last meer van (door de vele littekens blijft het wat langer gevoelig, grote kans dat jij daar geen last van hebt!). Omany schreef:Arethe schreef:Het plaatsen schijnt erg simpel te zijn en nagenoeg pijnloos. Onze dochter was meteen van haar oorpijn af en heeft die dagen er niet meer over geklaagd. Uurtje na de operatie rende ze alweer rond
Fijn om te horen ! Maar ik vraag mij af hoe het geluid is dan, want er zit dan toch een gat in je trommelvlies. Da's de enigste reden waarom ik het niet durf te doen...
Bij de meeste mensen is het gehoor tussen de 85-95%. Ik hoor net 2 oren dus hetzelfde als iemand zonder oorproblemen met 1 oor.
. Ik denk dat ik nog niet in aanmerking kom voor buisjes, aangezien het nu toch weer 4 jaar geleden was...
. En in tussentijd goed sprayen met Xylometazoline. Echt richting je oor sprayen. Zo heb ik uiteindelijk nu ook weer mijn oor kunnen klaren... SecretLIN schreef:aah daar ben ik ook onder behandeling. Kan je snel terecht? Ik hoop dat de druk snel afneemt.