Ik hoop dat ik hier wat tips kan krijgen. Ik zit nogal met mijn handen in het haar..
Ik heb sinds kort regelmatig last van hoofdpijn met heel soms heftige migraine aanvallen, waarbij ik echt geen licht of geluid kan verdragen. (En met overgeven erbij).
De laatste keer dat ik zo'n aanval had, werd het getriggerd door alcohol en laat opblijven. Ik had toen wat sterke drank gehad en was tot een uur of 2 opgebleven. De dag erna was echt vreselijk.. Ik moest zelfs het ziekenhuis bellen omdat het zó erg was.
Sindsdien heb ik een langere tijd dit niet meer gedaan, hooguit een keer 1 of 2 biertjes gehad.
Vanavond heb ik afgesproken met vrienden om wat te gaan drinken, maar ik merk dat ik nu alweer enorm er tegenop zie. Ik raak bij voorbaat al een beetje in paniek door de gedachte aan dat ik morgen misschien weer migraine krijg..
Maar het is zo lastig, want ik ben nog maar begin 20 en de meeste van mijn vrienden willen in de avond een drankje doen.. wat de afgelopen jaren ook altijd prima was en goed ging.. maar sinds kort dus niet meer

Zijn er misschien mensen die ook last hebben van migraine, en hoe gaan jullie hiermee om?
Ik ben overigens nog zoekende naar een goed medicijn, maar nog niet een heel effectief middel gevonden helaas..