Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fenja schreef:Mensen lees goed de titel. Dit is het verslag van de ct scan de arts. Ik heb die uitslag al van de arts. Hij heeft mij gemeld omdat er op de ct scan niets te zien was doen ze een mri scan. Die heb ik ook gehad en de uitslag van de mri moet ik nog krijgen.
fenja schreef:Mensen lees goed de titel. Dit is het verslag van de ct scan de arts. Ik heb die uitslag al van de arts. Hij heeft mij gemeld omdat er op de ct scan niets te zien was doen ze een mri scan. Die heb ik ook gehad en de uitslag van de mri moet ik nog krijgen.
Ibbel schreef:Als je het nu eens aan een expert (lees: je behandeld arts) over zou laten om dit te beoordelen.
Dr Google heeft nog nooit een goede diagnose gesteld...
En op basis van deze beschrijving vind ik het knap dat jíj de diagnose artrose stelt - want dat staat er in ieder geval NIET.
Ibbel schreef:Lieve schat, artrose is mijn werk. Ik weet donders goed wat osteofyten zijn.
fenja schreef:Fijn voor jou
Nogmaals het gaat me niet om wat er aan de hand is dat vraag ik ook helemaal aan niemand aangezien ik dat graag zelf hoor van mijn eigen arts. Wat ik wel raar vind is dat de arts zegt er is niets gevonden. Overigens is de afspraak telefonisch geweest en heeft deze beste arts nog niet 1 keer zelf mijn elleboog bekeken. Dit komt doordat ik van de traumapoli arts assistent door ben gestuurd naar de trauma chirurg.
Citaat:Normaal beeld van het humero-ulnaire en het radiocapitellaire gewricht. <knip> Normale weke delen.
fenja schreef:Ibbel schreef:Lieve schat, artrose is mijn werk. Ik weet donders goed wat osteofyten zijn.
Fijn voor jou
Nogmaals het gaat me niet om wat er aan de hand is dat vraag ik ook helemaal aan niemand aangezien ik dat graag zelf hoor van mijn eigen arts. Wat ik wel raar vind is dat de arts zegt er is niets gevonden. Overigens is de afspraak telefonisch geweest en heeft deze beste arts nog niet 1 keer zelf mijn elleboog bekeken. Dit komt doordat ik van de traumapoli arts assistent door ben gestuurd naar de trauma chirurg.