Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BlackBeautyZ schreef:Cranberrysap drinken helpt super goed. Maar wat NOG beter helpt: klein bekertje pakken, 1,5 theelepel baking soda, citroensap paar spuitjes (of ranja of net wat je wil, is voor de smaak), glas verder vullen met water. Dan goed roeren. LET OP: drink dit in 1x leeg want het is echt smerig kokhalsmateriaal hahaha.
Dit helpt bij mij altijd. Ik ben dan een kwartier later van de blaaspijn af. Drink dit maar 1 glas, je kan er van aan de schijterij raken
KimD schreef:Blaasontsteking is ook de enige reden om liters cranberrysap te drinken. Waarom het helpt, géén flauw idee, maar ik ben er dan wel zo vanaf!
En echt blijven zitten op de WC, helemaal ontspannen laten leeglopen. Rust! Dat is een van de beste tips die ik gekregen heb in het ziekenhuis tig jaren geleden. Echt even de tijd nemen om te plassen.
Svadilfari1 schreef:Echt goed laten blijven checken.
Dat van hierboven;
Hier ook uiteindelijk nierbekken ontsteking gehad tot een paar keer toe zelfs.
Ik drink goed. Konden niks vinden.
Toen ik nog gezond was merkte ik het door heftige pijn.
Doordat mijn pijnbeleving veranderd is ;
Lastig gelukkig goede huisarts die mij naar het ziekenhuis stuurde en verder onderzoek.
Als verder alles uitgesloten is; Antibiotica haalt de weerstand ook naar beneden soms kan je weer v pilletje gaan vaginale schimmel.
Cranberry pillen / pure sap.
Bij werkt het ook paar gesneden stukken gember en kurkuma in een heet glas. Daar wat zwarte gemalen peper bij ( dat versterkt de werking van de gember kurkuma)
En https://m.drogisterij.net/gezondheid/ge ... 3549004157 popurine in capsule of druppels.
Verder brandnetel thee.
En letten op je voeding!https://energiekevrouwenacademie.nl/blaasontsteking-wat-kan-je-doen/
Beterschap!
Quickly2003 schreef:Hallo allemaal
Ongeveer 2 weken geleden kreeg de eerste symptomen van een blaasontsteking. Ben toen naar de huisarts geweest en gaf me antibiotica. Dat hielp maar na de kuur kwam het al snel terug. Heb toen terug antibiotica gepakt en ben eergisteren gestopt, maar nu is het weer terug. Ik heb een liter water naar binnen gespoeld
KimD schreef:Blaasontsteking is ook de enige reden om liters cranberrysap te drinken. Waarom het helpt, géén flauw idee, maar ik ben er dan wel zo vanaf!
En echt blijven zitten op de WC, helemaal ontspannen laten leeglopen. Rust! Dat is een van de beste tips die ik gekregen heb in het ziekenhuis tig jaren geleden. Echt even de tijd nemen om te plassen.
Quickly2003 schreef:KimD schreef:Blaasontsteking is ook de enige reden om liters cranberrysap te drinken. Waarom het helpt, géén flauw idee, maar ik ben er dan wel zo vanaf!
Is het dan handig om zo naar school te gaan? Ik wil wel maar als je echt je tijd ervoor moet nemen...
paddington schreef:Je urine op kweek laten zetten!
Ik heb ook menig blaas ontstekingen en een urineweg infectie gehad en nadat het
op kweek was gezet de juiste kuur daarvoor gehad.
BlackBeautyZ schreef:Maar wat NOG beter helpt: klein bekertje pakken, 1,5 theelepel baking soda, citroensap paar spuitjes (of ranja of net wat je wil, is voor de smaak), glas verder vullen met water. Dan goed roeren. LET OP: drink dit in 1x leeg want het is echt smerig kokhalsmateriaal hahaha.