Inmiddels is mijn 3e jaar van mijn opleiding verpleegkunde van start gegaan. In dit blok ga ik met een groepje van 3 andere studenten een verslag schrijven over chronische depressie. Hiervoor moeten wij een instrument of hulpmiddel ontwikkelen wat mensen met een chronische depressie kan helpen. Nu zouden wij het super vinden als wij iemand kunnen vinden met een chronische depressie, die zijn/haar verhaal wilt delen. Dit zodat wij meer duidelijkheid en inzicht krijgen in wat een chronische depressie met iemands leven doet. Het zou helemaal super zijn als diegene ook ons 'instrument' zou willen beoordelen en eventueel feedback hier op kan geven. Ons instrument zal het onderwerp zingeving hebben. Dit omdat wij graag willen onderzoeken of nadenken over zingeving van hulp kan zijn voor mensen met een chronische depressie.
Mocht je geïnteresserd zijn om je verhaal te delen, kan je mij een pb sturen of natuurlijk in het topic reageren.
Wanneer ik jouw toestemming heb om jouw verhaal in het verslag te mogen toevoegen, zal alles uiteraard geanonimiseerd worden. Het verslag zal dan ook naar je toegestuurd worden, mocht je dit willen.
Groetjes!