Ik ben op zoek naar een Spa die ergens tussen Groningen en Den Haag in ligt... het liefst met meerdere baden en sauna’s. Heeft er iemand goede ervaringen?
Soesterberg en Bussloo staan op mijn lijstje om heen te gaan.
Bommeltje_
Geplaatst: 07-09-19 16:49
Thermen soesterberg is geweldig! zelf laatst voor het eerst geweest!
Ligt dus in Soesterberg en dat is vlak bij Utrecht en dus precies in het midden
Tip: trek er wel echt een volle dag voor uit het is best groot wat fijn is want daardoor is het niet zo overbevolkt, maar wel fijn als je overal gebruik van kan maken
Laatst bijgewerkt door Bommeltje_ op 07-09-19 16:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Lunteren, als meerdere baden maar niet al te groot oké is.
vilheide
Geplaatst: 07-09-19 16:57
Sauna de Heuvelrug in Veenendaal. Nog nooit geweest maar ik hoor daar wel veel positieve verhalen over. Sauna Drome in Putten. Vroeger ooit een keer geweest, mooie sauna met veel ruimte en erg gezellig. Sauna de Veluwe in Lunteren. Klein en knus.
conejo
Geplaatst: 07-09-19 16:57
De veluwse bron in Emst is tot nu toe mijn favoriet. 1 dag heb ik niet genoeg aan voor alle sauna's.
Niet helemaal er tussenin, maar wel in de buurt van Den Haag en absoluut een aanrader: Sauna Elysium. Mijn ultieme favoriet
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 09-09-19 22:55
Die zou ik juist niet aanraden. Toen wij er waren was er veel kapot. Losse lampen, tegelwerk deuren die niet goed sluiten. Draagt niet echt bij aan een luxe sauna beleving.