Sinds vandaag heb ik besloten om mijn eetpatroon (en levensstijl) drastisch om te gooien. Ik ben net 18, en de weegschaal geeft al 3 getallen aan. Ik sta 's ochtends bijna huilend voor de spiegel omdat ik zo doodongelukkig ben met mijn lichaam.
Dus vanaf vandaag ga ik het anders doen. Suikers worden geband. Ook koolhydraten ga ik zoveel mogelijk vermijden. Geen brood, aardappels of pasta meer. Zo veel mogelijk groente, fruit, noten en eieren.
Ook volg ik nu een 30-day fitness challenge, speciaal gemaakt voor het verliezen van vet, dus ben benieuwd of dat ook meehelpt. Verder wil ik ook meer gaan fietsen en wandelen in plaats van de hele dag bankhangen.
1 probleem. Níémand in mijn omgeving steunt of motiveert me. Ze zeggen allemaal dat ik goed ben zoals ik ben en echt niet hoef af te vallen. Maar nee, mijn lichaam is niet gezond, en ik moet wél afvallen. En dat vind ik ontzéttend jammer. Mijn ouders steunen me wel, alleen woon ik daar dus niet meer. Zij volgen namelijk het paleo dieet wat ik zelf ook wil gaan volgen.
Ik weet dat het retezwaar gaat worden, maar ik weet ook dat mijn leven hier zo veel beter van gaat worden.
Zijn er bokkers die ook streng paleo eten? Of een ander streng dieet? Ik hoor graag tips, motiverende berichten, recepten en verhalen!
Lets get rid of that fat