Ik zal de titel even toelichten..
Ik twijfel of ik vanavond contact op neem met de HAP of dat ik moet wachten op de HA.
Ik weet uiteraard dat bokt geen röntgenogen heeft, maar het zit dus zo; ongeveer een maand geleden heb ik de rand van de broodcealer (dat ding waar je het broodzakje doorheen haalt om hem dicht te maken) op het botje onderop mijn hand gehad. Onder je duimgewricht zegmaar, net voorbij je pols. Hevige pijn, ding is van metaal, maar ik stoot mezelf wel vaker dus ben doorgegaan. De pijn bleef en met een week begonnen de spieren rondom mijn duim pijn te doen. Ik dacht, heeft een tik gehad, is nu wat overbelast, dus voltaren gehaald en gaan smeren, en daarnaast een gat in zo'n bruin steunverband geknipt, en omgedaan voor wat extra steun. Helaas word de pijn als maar erger dus afgelopen week de HA gebeld en uiteraard is mijn huisarts met vakantie en kan je alleen terecht voor dringende zaken.
Nu zal je zeggen; je loopt er al een maand mee, een paar dagen langer wachten kan ook geen kwaad meer. Ik heb gewoon paard gereden, ben blijven werken en kan alles gewoon gebruiken, maar de pijn blijft en wordt als maar erger.
Nu twijfel ik dus, of vanavond kijken of ik naar de HAP kan, of komende week toch bellen voor een afspraak bij de HA, en hopen/smeken of ik aub deze week terecht kan, of zelfs wachten tot na de 30 wanneer mijn HA weer terug is met het risico op nog meer pijn. Daarnaast start ik die week voor het eerst bij mijn nieuwe baan en vind ik dit dus niet tof om de eerste week gelijk naar de HA te moeten...
Ik vermoed zelf dat het mogelijk is dat er zelfs een klein scheurtje in dat botje is ontstaan, maar wie ben ik

Ik weet gewoon niet waar ik goed aan doe en wil absoluut niet voor jan doedel de HAP bellen alsof ik me aanstel ofzo..
Wat raden jullie aan dat het beste is in deze situatie..?