Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Met linoleum eens, in andere topics gaat het vaak over groepslessen, Crossfit etc.
. Welke wedstrijd heb je meegedaan en in welke klasse? 
Zal even zoeken of ik een foto heb.Eulogy schreef:M'n wedstrijd morgen is powerlifting Desty! Dus m'n shape vandaag is niet veel bijzonders
Vorig jaar Bikini Short gedaan, ik woon in de UK en de federaties hier zijn wat anders geloof ik. Was vorig jaar in mei, PCA op BodypowerZal even zoeken of ik een foto heb.
Bikini zou ik toch ook niet meer doen trouwens. Het is echt zo'n 100% commitment. Gaaf om ooit gedaan te hebben maar een 2e keer hoeft van mij niet.
. Heeeel veel succes! Goed eten en focus
.
maar ik doe nog een poging. 
kom van crossfit maar na eerst een zwangerschap, toen een bevalling en toen ik weer lekker bezig was een gebroken voet kon ik me niet meer opladen weer bij 0 te beginnen, heb mijn abbo laten omzetten naar puur sportschool inclusief een schema.
Dit blok is nu 4 weken zonder deload (dus nu halverwege week 2), daarna een weekje op vakantie en daarna een taper/deload voor m'n wedstrijd. Heb er heel veel zin in.

hele nette gewichten toch ook? Al snap ik de frustratie wel als je er geen/weinig vooruitgang in merkt.