Vorig jaar de kans gehad om mijn droom waar te maken. Dit jaar ging helaas mis door ziekte
. Was de bedoeling Bali maar het werd bankliggen. Vorig jaar gesnorkeld bij koraal
in florida bij de keys, bij een voormalige kreeften vangst plek, bij zeekoeien
(mama met zogend jong). Best veel gezien al. Mooi koraal, anemonen, vissen. Voor zover kan met slechte ogen.
oog in oog gestaan met een grote baracuda die ook van mij schrok.
Vorig jaar even een duikbril op sterkte kunnen lenen, er ging een wereld voor me open. Wist niet dat het bestond. Maar daar peperduur. Doorgesnorkelt dus met wazig zicht.
afgelopen vrijdag op een duikstek gesnorkeld in een andere zwemplas. Daar aan de praat geraakt met een paar duikers. En op hun advies internet afgestruind en vandaag
is mijn inzetstuk op sterkte gebracht. Niet perfect naar als test voor net geen 20 euro heel veel beter dan -5
. Ik kan niet wachten tot ik veel kan gaan zien onderwater.Wie heeft nog tips voor plekken waar het leuk is in nederland?
Duiken wil ik ooit als ik de kans krijg brevet halen maar ik denk dat dat bij dromen blijft.
geld technisch moet ik het vooral daarvan hebben. Bali was de bedoeling, veel snorkeltijd maar helaas een longontsteking heeft ons hier gehouden.
Pootjes eraf geknipt en bril erin, en hoe stom het er ook uit ziet, ik kan eindelijk een beetje goed zien onderwater
Maar de verre reizen laten nog even op zich wachten.
Wil je die nog even proberen