Een tijdje terug kwam ik een reclame tegen van Lookfantastic beauty box. Toen ben ik eens gaan kijken en het sprak me wel aan, 6 producten met een minimale waarde van €77 kun je elke maand thuisbezorgd krijgen. Er zijn verschillende abonnementen, de duurste is 1 maand en dan betaal je €20, de goedkoopste is 12 maanden en dan betaal je €15,50 per maand. Toen ik verder ging kijken, stuitte ik ook op Dutchblend, dit is meer een goodiebox, er kunnen bijvoorbeeld ook sieraden/kaartjes in zitten. Hier betaal je maandelijks €9,95 en is de eerste box €5. De box heeft een waarde van €100.
Nu ben ik benieuwd of iemand hier bekend mee is en of je bijvoorbeeld een abonnement hebt, wat je ervaringen zijn of dat je misschien een andere box zou aanraden. Ik vind het idee namelijk super leuk. Een beautybox zou alleen niks voor mij zijn als er veel make-up in zit, want dat draag ik eigenlijk niet zoveel. Huidverzorgingsproducten vind ik dan wel weer leuk (maskers en serums etc.) nagellak of mascara en een keer lipstick vind ik ook wel leuk.
Ik ben benieuwd