_MG schreef:Hier nog iemand. Gister hele dag diarree en (over) vermoeid, vandaag aan het einde van de werkdag erg draaierig en licht in mijn hoofd. Ik werk als psycholoog in een ggz kliniek, therapie sessies moeten gewoon doorgaan, zonder airco of ventilator. We verkorten het programma zo veel mogelijk of gaan buiten in de schaduw zitten, maar ik kijk nu al ontzettend op tegen de rest van de week (en de rest van de zomer).
Ja dat dus
Thats_Me schreef:Zou zeggen neem wat ORS. Of zorg in ieder geval dat je naast veel drinken ook voldoende zouten en mineralen binnen krijgt. Die verlies je rap met dit weer en een te kort kan klachten zoals jij beschrijft geven.
Dat vroeg ik mij ook af kan je dat gewoon kopen ?
poes schreef:Drink je genoeg? Hoofdpijn kan ook daarvan komen. Ik drink me verloren met dit weer. Na inspanning maak ik mijn smoothie met 6 ijsblokken, daarna kan ik echt een warm bad pakken

Maar verder: veel rustig koelen. Niet te bruut daar krijg je ook koppijn van. Dus vanaf de voeten beginnen altijd!
Ik probeer ieder uur een glas water te nemen
DiantaM schreef:Ik heb er geen last van, maar ik zou dan er alles voor over hebben om airco in mijn huis aan te laten leggen. Ik had het toen ik nog thuis woonde en het was goddelijk.
Die is in bestelling