Ik denk dat veel mensen mijn andere topic over mijn ontstoken vingers die maar niet over wilde gaan nog wel herkennen.
Echter zijn die ontstekingen 'weg' al blijven de vingers nog wel heel gevoelig voor kleine scherpe aanrakingen en komen er zo nu en dan ini mini bloedpuntjes op. De huisarts heeft al geprobeerd om daar een punctie van te nemen maar er was niet voldoende vocht om daar wat mee te doen.
Nu heb ik al een aantal keer aan de dokter gevraagd of ze mij door kan sturen naar de huidarts, maar zij zegt dat het niet heftig genoeg is om mij door te sturen want ze kunnen er verder niks mee de klacht is gewoon niet heftig genoeg.
Nu heb ik vorige week de paarden gevoerd en kreeg ik een kleine hooi splinter in mijn vinger, direct splinter er uit gehaald en ontsmet maar helaas toch weer een nieuwe ontsteking die er inmiddels al weer een week zit. Ik snap het gewoon niet waarom ontsteekt het elke keer? Vroeger had ik hier helemaal geen last van het is echt iets wat sinds dit jaar speelt.
Ook heb ik naast mijn neus nog steeds een klein beetje eczeem wat maar niet wil genezen. Vroeger smeerde ik er een vette zalf op en na een week was het weer weg. Wat mij opvalt is dat ik op het gezicht en met name in de hals en borst heel veel kleine puistjes heb.
Mijn bloed is al onderzocht en alles was goed, geen verhoogde ontstekingwaarde of iets van bijvoorbeeld suikerziekte. Ik heb meerdere malen antibiotica geslikt en dat hielp helemaal niks. Ook heb ik antibiotica zalf geprobeerd maar ook dat hielp niet. Toen heb ik nog Hydrocortison gekregen en dat werkt misschien een heel klein beetje maar ook niet voldoende.
Voor de rest heb ik sinds de klachten begonnen een Mirena laten plaatsen en ik linkte deze klachten misschien wel aan de Mirena maar volgens de huisarts was dit niet mogelijk. Verder lees ik op internet ook geen verhalen over ontstekingen in combinatie met de Mirena. Ik heb er aan gedacht hem te verwijderen maar ik ben er verder super tevreden over.
Ik hoop eigenlijk heel erg dat iemand zich herkend in mijn verhaal en mij het verlossende antwoord over wat het is en wat ik er aan kan doen kan geven.