en kan eigenlijk niks vinden hoe het nou eigenlijk hoort te zitten. Dus vandaar de vraag is de stand van mijn stuitje/heiligbeen normaal? Of is t toch maar eens goed om een second opinion te vragen. Omdat ik pijn blijf houden nav een val van het paard op koningsdag vorig jaar dacht ik laat ik in het ziekenhuis eens de CT en foto's van mijn kont ophalen.
Zo gezegd zo gedaan, vind het er maar gek uitzien. (In het ziekenhuis dachten ze eerst bekken op 2 plekken gebroken en de mevrouw van rontgen zei dat ik heiligbeen gebroken had. Maar omdat ik t ziekenhuis lopend in kwam vonden ze het wat raar. Dus CT scan gehad heel lang gewacht en naar huis gestuurd met de mededeling ja je hebt een oude breuk aan je heiligbeen en een vergroeiing aan je bekken aan 1 kant. Helaas blijft de pijn dus en die is dus ook pas aanwezig sinds die val en kan me niet herinneren wanneer ik eerder zoveel pijn aan mn kont heb gehad.)

Oh ja hoef geen diagnose zou alleen willen weten of t wel of niet vreemd staat

) heb ik mijn stuitje bezeerd met een domme actie. 
met een vinger zeg maar) en daarna was het over. Weet echter niet hoe dit zit als je precies dit stukje gebroken zou hebben...