Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mazida schreef:Je hebt drie gezonde kinderen. Je hebt al 11 zwangerschappen doorlopen, veelal met slechte afloop. Daar kun je zelf ook blijvende schade aan aanlopen. Waarom zou je je gezondheid op het spel zetten, terwijl je al drie prachtige kinderen hebt rondlopen? Een wens is begrijpelijk, maar je hebt ook een verplichting toe naar je eigen kinderen. En het kan weer misgaan de volgende keer, je kunt nu wel zeggen, we proberen het nog één keer, maar als het weer misgaat, schuif je je grenzen dan weer op? Soms moet je ook gewoon blij zijn met wat je hebt.
MarcoBorsato schreef:Zo'n topic is er al. Ik denk alleen dat de meesten daar er een moord voor doen om 3 gezonde kinderen te hebben maar goed.
[MWS] Als zwanger raken geen vanzelfsprekendheid is...
Avalanche81 schreef:TS, als er gesteriliseerd gaat worden, is het handiger als je partner zich laat steriliseren, dat is vele malen betrouwbaarder dan een sterilisatie bij jou.
Bij vrouwen maakt het lichaam soms een bypass, een soort extra tube, waar alsnog een eicel doorheen kan, en dan is de kans op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap veel groter.
paddraigh schreef:Avalanche81 schreef:TS, als er gesteriliseerd gaat worden, is het handiger als je partner zich laat steriliseren, dat is vele malen betrouwbaarder dan een sterilisatie bij jou.
Bij vrouwen maakt het lichaam soms een bypass, een soort extra tube, waar alsnog een eicel doorheen kan, en dan is de kans op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap veel groter.
Ik Ben weer zwanger geworden na 3 jaar dat mijn man geholpen is. Hij heeft keurig zijn kwakkie ingeleverd na de verplichte tijd.. En was steriel..
Nadat ik zwanger was dus gelijk weer naar laten kijken en ja hoor hij was weer vruchtbaar
Voor 2e keer geholpen en je zag een soort van navelstreng, die had zijn weg weer gevonden..
Na de nodige stress van de zwangerschap (we waren tenslotte "klaar") verwerkt te hebben en dat na de eerste echo alles goed leek. Bleek helaas dat het hartje niet meer klopte bij 10 week..
Ik ben gecuriteerd en na een week flink bloedverlies weer opnieuw.. (ze hadden met dan de helft laten zitten bleek)
Vreselijke aanslag op mijn lichaam geweest dit alles, en ook geestelijk was het best bikkelen..
Dit alles is "alweer" 5 jaar geleden maar blijft me elke dag bij..
Mijn advies wil je absoluut geen Kids meer, laat je dan zelf helpen. Wat een ellende kan je ervan krijgen als de boel weer aangroeit
Of de aller simpelste methode.
Een pepermuntje tussen je knieën houden
luxx schreef:Gecondoleerd met al dat verlies, lijkt me erg zwaar om door te maken. Vraag me wel iets af, zijn jullie heel erg rijk, kost toch een kapitaal om een kind op te voeden en goede scholing te kunnen betalen?
luxx schreef:Gecondoleerd met al dat verlies, lijkt me erg zwaar om door te maken. Vraag me wel iets af, zijn jullie heel erg rijk, kost toch een kapitaal om een kind op te voeden en goede scholing te kunnen betalen?