Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sonja_vR schreef:Ik heb momenteel ook een kuur , maar ik eet gewoon zoals ik altijd eet
Het enige Wat ze bij mij aan gaven is dat je met bij het eten innemen minder snel last van je maag zou krijgen
Thats it
Maar idd, heb je de kuur wel binnen gehouden met het overgeven?
Liselot schreef:Wat een raar advies om tijdens een AB kuur lichtverteerbaar voedsel te eten. Ik heb echt ontelbaar vaak een kuur gehad (verschillende soorten) en mocht gewoon altijd alles hebben waar je maar trek in hebt.
Liselot schreef:Maar dat lijkt me dan eerder aan iets anders liggen dan aan de antibiotica. Daar ga je normaliter niet zo van kotsen.
Popstra schreef:Ik denk dat je allergisch bent voor deze AB aangezien je gal spuugt en geen bloed wat evt nog uit je neus kon komen.
Ik heb dit zelf gehad in het ziekenhuis toen ik een AB via infuus kreeg. Werd direct misselijk en heb daar heel de nacht gebraakt en ook alleen maar gal. Heel vervelend.
Wel een idee om deze kuur te noteren voor een volgende keer want het is zonde als het zijn werk niet kan doen.
Popstra schreef:O.k maar dan nog vragen ze mij altijd of er een AB is waar ik niet tegen kan. Die geven ze dan zowiezo niet. Dit is al 15 jaar zo
Ik krijg het nogal vaak namelijk vanwege mijn slechte longen.
Relaxed schreef:Idd tijdens en na de operatie loopt het bloed waarschijnlijk nog de maag in en daardoor ga je overgeven.. Staat dus los van de antibiotica kuur.. Gewoon proberen wat je wel en niet kan verdragen.
Ennuh:
[ Afbeelding ]
Popstra schreef:O.k maar dan nog vragen ze mij altijd of er een AB is waar ik niet tegen kan. Die geven ze dan zowiezo niet. Dit is al 15 jaar zo
Ik krijg het nogal vaak namelijk vanwege mijn slechte longen.