Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SIEMxFUNNY schreef:Ik werk zelf als jobcoach (met HBO medische opleiding vooraf). Wij doen ook loopbaantrajecten. Kan mij voorstellen dat je door de bomen het bos niet ziet.
Wat ik je kan adviseren is via https://www.blikopwerk.nl te zoeken. Blik op werk is een keurmerk met strenge eisen. Op die manier filter je al een hoop.
Mijn ervaring is ook dat een intake vaak vrijblijvend is. Op die manier kun je bekijken of het aansluit bij je wensen.
FuGeLiCu schreef:Heeft de onderwijsinstelling waar je nu werkt geen loopbaan coaches/trainingen via personeelszaken/HR?
Lau schreef:SIEMxFUNNY schreef:Kijk een via je gremeente, die hebben via wijkteams vaak ook jobcoaches.
Die zijn best prima hoor ik heb er veel aangehad.
benangelique schreef:wijkcoach zie ik idd niet zitten. Ik vind het niet erg om te moeten betalen als ik zeker weet dat het dan het juiste oplevert. En ik weet uberhaubt nog niet of een loopbaancoach dan de juiste persoon is. Wellicht moet ik het wel zoeken bij een psycholoog zoals eerder hier werd aangehaald.
FuGeLiCu schreef:Heeft de onderwijsinstelling waar je nu werkt geen loopbaan coaches/trainingen via personeelszaken/HR?
benangelique schreef:vast wel, maar ben net overgestapt van stichting en wil die niet direct op de voorgrond zetten. Vooral ook omdat het mijn inziens niet ligt aan de plek of functie, maar aan iets in mij als persoon.