Door de bh's het bos niet meer zien

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mand

Door de bh's het bos niet meer zien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-19 21:24

:+ De struggle van elke vrouw zo ongeveer. Ik kan me voorstellen dat hier al een algemeen topic voor is, maar 'bh' intypen bij de search is een ellenlange zoektocht en ik kon het zo snel niet vinden.

De struggle: ik ben een vrij kleine meid van 1.58, maar wel 'geblessed' met cup F/G :') Mijn omtrek is 75, wat het helemaal een hel maakt om een passende BH te zoeken. En na net weer 5 verschillende bh's gepast te hebben en een mega breakdown te hebben gekregen voor de zoveelste keer, ben ik het zat. :') Het grootste probleem zit hem in dat ik bovenaan een 'double boob' krijg of dat gewoon mijn halve borst onder de beugel door schiet, hoe strak hij ook zit op mijn rug -O-

Dus hoop ik hier de goude tip te vinden. Het hoeft niet perse sexy, als het maar lekker zit :j Bij Hunkemoller koop ik niet meer, alles wat ik daar ooit gehad heb ging mega snel kapot. Verder sta ik voor alles open, als het duur is moet ik maar een nier verkopen denk ik, als student zijnde :Y)

Update:
Ik heb me al meerdere keren laten opmeten! Dat is niet het probleem. Het probleem is goede vinden :j
Laatst bijgewerkt door Mand op 12-03-19 22:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Maflinger_S

Re: Door de bh's het bos niet meer zien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 21:29

Naar een goede lingeriezaak gaan waar de - wellicht ietwat oudere maar zeer ervaren - dames weten wat jouw jongedames nodig hebben. Moet je de klus wel afmaken door na het goede advies en de passessie dan ook (een) goed passende BH(s) te kopen. En ja, die kosten waarschijnlijk wat meer maar je hebt er wel echt plezier van.

TheWelsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 21:35

Ik heb ook maat 75G.Ik koop mijn bh's online bij lace-lingerie. Ik had ook altijd moeite met goede vinden, maar ik slaag hier goed! Bij Hunkemoller en livera kan ik niet slagen, die bh's zitten me nooit goed!

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 21:39

Een vriendin van mij heeft ook ongeveer jouw maat en zij vindt de Ardour bh's van het merk Panache heel fijn. Hebben ze in meerdere kleuren (wisselt per seizoen/collectie). En relatief goedkoop.

Ik heb ook goede verhalen gehoord over de winkel SuperBra in Rotterdam.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-19 21:47

Ik ga beide checken! Dankjewel! Opgemeten ben ik al een aantal keer, maar alsnog zit het niet goed. Ja, voor eventjes, en dan zodra ik iets te veel beweeg of voorover leun is het weer feest _O-

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 21:51

Hier een 70F, pas toen ik naar een goede lingeriezaak ging ontdekte ik dat BH's niet gemaakt zijn om vrouwen te pesten. Ik koop nu lingerie bij Marlies Dekkers en word daar erg blij van.
Op dit moment geef ik borstvoeding en ben ik een cupmaat gegroeid en wil ik voedingsBH's (die MD niet heeft) en jemig, de struggle is echt weer terug gewoon...

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-19 21:53

Ik zag toevallig op Bon Prix dat ze daar voedingsbh's hebben, misschien kan je daar kijken? :o

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 21:55

Ik kom nooit meer bij de Hunkemöller of Livera omdat ik er gewoonweg niet kan slagen. Ben zelf gezegend met een 70F en ben super enthousiast over prima Donna! Je betaald er wel wat meer voor, maar als je je maat weet en het model dat je graag draagt loont het ook om op sale te zoeken :) Verder hebben ze ook leuke kleurtjes en printjes, al is de pasvorm voor mij het belangrijkste.

lillypon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 21:56

Chantelle Pyramide beugel bh is een aanrader (op zalando meestal in de sale :o).

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 21:59

Je zou je het best laten opmeten bij een echte lingerie zaak. Dus niet een Livera of Hunkemoller maar echt een speciaalzaak in lingerie. Ik ben tevreden over de comfort en sport bh's van het merk Anita.

Taucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 22:01

Freya Active! Officieel sportbeha’s maar zien er ook leuk uit. Overigens heeft Freya ook lingerie beha’s in “gekke” maten.

pompadour

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 22:03

Sheehan schreef:
:+ De struggle van elke vrouw zo ongeveer. Ik kan me voorstellen dat hier al een algemeen topic voor is, maar 'bh' intypen bij de search is een ellenlange zoektocht en ik kon het zo snel niet vinden.

De struggle: ik ben een vrij kleine meid van 1.58, maar wel 'geblessed' met cup F/G :') Mijn omtrek is 75, wat het helemaal een hel maakt om een passende BH te zoeken. En na net weer 5 verschillende bh's gepast te hebben en een mega breakdown te hebben gekregen voor de zoveelste keer, ben ik het zat. :') Het grootste probleem zit hem in dat ik bovenaan een 'double boob' krijg of dat gewoon mijn halve borst onder de beugel door schiet, hoe strak hij ook zit op mijn rug -O-

Dus hoop ik hier de goude tip te vinden. Het hoeft niet perse sexy, als het maar lekker zit :j Bij Hunkemoller koop ik niet meer, alles wat ik daar ooit gehad heb ging mega snel kapot. Verder sta ik voor alles open, als het duur is moet ik maar een nier verkopen denk ik, als student zijnde :Y)

Gewoon eens kijken op markt en bij zeeman en Wibra.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-19 22:06

pompadour schreef:

Ging het maar zo makkelijk. Ze hebben daar echt geen fatsoenlijke bh's in zo'n grote cup maat. Bovendien vallen de maten iig bij de Zeeman super krom.

pompadour

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 22:08

Sheehan schreef:
pompadour schreef:

Ging het maar zo makkelijk. Ze hebben daar echt geen fatsoenlijke bh's in zo'n grote cup maat. Bovendien vallen de maten iig bij de Zeeman super krom.

klopt.
De hema? dan

Norrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 22:09

Prima Donna zit heerlijk

pompadour

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 22:10

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 22:11

Ga eens naar SuperBra in Rotterdam, ik ben er laatst vanuit Zuid Limburg naartoe gegaan en ga met veel plezier terug! Nog nooit zo'n goed zittende BH gehad als van daar (85G). Ze hebben zelfs omvangsmaten van 60 bij een grote cup *\o/*

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-19 22:13

Van Prima Donna heb ik inderdaad 2 jaar een bh gehad, die heb ik echt gedragen tot hij uit elkaar viel :') Helaas hebben ze dat model niet meer. Ik heb nu een Chantella Pyramide besteld, duur, maar hopelijk is het wat! Als ik de goeie vind koop ik er meteen 10 denk ik _O-

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 22:14

SuperBra, geweldige zaak. Ik heb me er laten meten (ging van een 85E naar een 80J) en ik vind ze echt fanatisch. Ze hebben veel keuze, helpen je goed en zijn super vriendelijk en relaxed.

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 22:17

pompadour

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 22:18

Vjestagirl schreef:
SuperBra, geweldige zaak. Ik heb me er laten meten (ging van een 85E naar een 80J) en ik vind ze echt fanatisch. Ze hebben veel keuze, helpen je goed en zijn super vriendelijk en relaxed.

Waar zit SuperBra in Rotterdam. IK kom zelf uit Rotterdam

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 22:18

Wanneer je zelf onder je borsten meet( redelijk strak) wat is dan de omtrek en over je boobs heen (losjes) waar kom je dan op uit? Prima Donna en ook zeker Marie jo zijn de betere, echt goede merken. Wanneer je ze op wolwas, 30 graden, in een netje wast gaan ze heel lang mee. En het is belangrijk om niet alleen naar het model maar ook naar de vorm van de beugels te kijken. Wehkamp heeft ook een grote collectie, meet jezelf op en bestel er wat, kun je gewoon terugsturen wanneer ze niet passen en sta je niet in zo’n paskamer te hannesen .

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 22:19

In Leiden zit Lady Service, ook een fijne zaak.

Muisbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 22:21

Waarschijnlijk draag je toch niet de goede maat, ook al hebben ze je in bv de Livera of Hunkemoller opgemeten.
Ik droeg 3!!!! cupmaten te kleine bh's totdat ik eens in een goede zaak kwam.
Rib uit je lijf: ja
Fijne bh's: zeker de moeite waard

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 22:22

pompadour schreef:
Vjestagirl schreef:

Waar zit SuperBra in Rotterdam. IK kom zelf uit Rotterdam

Zwaanshals :j