Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tengeltje11 schreef:ik volg.
maar hoe kan je daarna dan langer of heftiger ongesteld worden?dat lijkt me toch onmogelijk?
in het slechtste geval heeft het geen effect,maar al het andere kan toch enkel gunstig zijn?of heb ik dat zo fout?
tengeltje11 schreef:ik volg.
maar hoe kan je daarna dan langer of heftiger ongesteld worden?dat lijkt me toch onmogelijk?
in het slechtste geval heeft het geen effect,maar al het andere kan toch enkel gunstig zijn?of heb ik dat zo fout?
Emmaa_ schreef:Heb je geen kinderwens? Novasure kan je namelijk onvruchtbaar maken.
tengeltje11 schreef:@Emma,je baarmoederslijmvlies wordt weggebrand,waardoor je dus geen of minder bloedverlies krijgt.
Je krijgt echt brandwonden.
Je leest verhalen dat het slijmvlies met tijd terugkomt,maar ik mis persoonlijk nog de 30j later verhalen....
tengeltje11 schreef:hier heb ik het overwogen(sterilisatie is wel gebeurd),maar niet gedaan.
bang voor nadelige dingen die bovenkomen binnen hier en bv 20 jaar,daar het nog behoorlijk 'nieuw' is en weinig mensen dit 20j terug deden.
SuperAssie schreef:Klinkt interessant als ik het zo lees.
Ik ben ook aan het uitzoeken wat hormoonvrij met mij gaat doen maar heb absolúút geen kinderwens en ben dan ook "bang" om zwanger te worden zonder de hormoon anticonceptie.
Ik lees dat het ondanks deze behandeling wel nog mogelijk is om zwanger te worden? Dan zit je dus nog constant met condooms etc te hannessen..
SuperAssie schreef:Klinkt interessant als ik het zo lees.
Ik ben ook aan het uitzoeken wat hormoonvrij met mij gaat doen maar heb absolúút geen kinderwens en ben dan ook "bang" om zwanger te worden zonder de hormoon anticonceptie.
Ik lees dat het ondanks deze behandeling wel nog mogelijk is om zwanger te worden? Dan zit je dus nog constant met condooms etc te hannessen..
ClaudiaHS schreef:Goh dat klinkt interessant zeg.
Had er nog nooit van gehoord.
Hier 3 kids en man is gesteriliseerd dus slik al jaren geen pil meer.
Wel helaas 3-5 dgn altijd flinke buikpijn en rugpijn die uitstraald richting benen.
Ik ga hier eens naar informeren.
Ben wel benieuwd wat je 'voelt' tijdens de behandeling voor de mensen die dit al hebben laten doen.
cinniz123 schreef:SuperAssie schreef:Klinkt interessant als ik het zo lees.
Klopt novasure is alleen voor als je hevige menstruaties hebt.
Als je echt geen kinderwens hebt zou ik sterilisatie overwegen.