Ben ik weer

Ik ben inmiddels een aantal jaar bekend met astma, hooikoorts en verschillende allergieën.
(Ik sta onder behandeling van een longarts)
Sinds deze winter gaat het alleen veel en veel slechter met mijn astma en andere klachten.
Ik ben veel vaker benauwd en heb regelmatig hoofdpijn, moet meer niezen, meer hoesten en ben ook regelmatig misselijk.
De klachten zijn de afgelopen 2 weken toegenomen en veranderd, trillende handen en een wazig gevoel zitten er nu ook bij.
Deze klachten zijn voornamelijk merkbaar als ik op mijn werk ben, (helaas een vrij stoffige omgeving -> allergie). Thuis zijn ze ook, maar minder heftig.
Ik heb de Foster Nexthaler in gebruik en puf over het algemeen 2x daags. Als ik echt flink benauwd raak een extra keer.
(In overleg van de longarts)
Helaas zit ik nu ziek thuis van werk omdat ik echt heel beroerd ben en het gevoel heb dat ik op werk alleen maar erger word.
Voor mijn verstopte neus gebruik ik een neusspray met xylometazoline. Dit is de enige neusspray die mij voldoende verlichting geeft. Deze gebruik ik alleen voor het slapen gaan en als ik s nachts wakker word van een verstopte neus.
Helaas kan ik niet eerder een afspraak maken bij de longarts dan 15 maart.
Maar zijn er mensen die bekend zijn met deze klachten? Of evt tips hebben?
Ik heb vandaag nog een belafspraak met de arbo arts van werk. Huisarts is helaas op vakantie dus moet even kijken hoe en wat.
Ik hoor graag ervaringen.
Groetjes