Heel stom heb ik mijn pols dus lelijk overbelast met collecteren voor de hersenstichting, voor hen een goed teken dat begrijp je vast wel.

Maargoed ik heb nu een pols die niet wil, goed losgemaakt dmv fysio en de fysio heeft het vanmiddag getaped, het is helaas mijn dominante hand.
Ik ben hypermobiel, en meestal genees ik met dit soort dingen niet zo vlot.

Maargoed ik heb dus het idee dat ik er met tapen niet ga komen, en dat een brace tijdelijk even nodig gaat zijn om het goed te laten herstellen.
Maargoed leuk, maar waar begin je in hemelsnaam?!
Ik heb de ervaring met standaard braces, knie en enkel dat het nooit fatsoenlijk zit ondanks goed aanmeten, ik heb wel alles vrij smal dus ook kleine handen en voeten.
Wie oh wie heeft er een standaard polsbrace met zoveel steun dat de pols echt recht in positie blijft, en mogelijk ook fijnere handen en polsen heeft?
En zo ja welke heb je?
Ik hoef niet voor een duppie op de eerste rang te zitten, als het maar goed is en het liefst nog een beetje comfortabel zit.
Maatwerk zou helemaal mooi zijn denk ik, ik merk dat als mijn hand op een bepaalde manier staat het nog beter zou zijn maar das wat prijzig voor een incidentje als dit.
Dus nu maar op zoek naar een mooi alternatief, wie heeft aanraders?