Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mijn eerste les was ik gekoppeld aan een klein jochie die bij trappen de mat wegtrok en ik hem in zijn kruis raakte.
zelf heb ik al eens een trap tegen mijn dijbeen gehad doordat ik net verkeerd stond. Au
. Hier een recreatief kickbokser. Ruim 2 jaar geleden begonnen en ondertussen verslaafd, mijn paardenleven is verruild voor kickboksen. Ik train 5uur per week en heb veel privelessen van de trainer gehad. Ik geef nu samen met mijn trainer les. Ik aan beginners zodat hij zich kan focussen op degene die wat verder zijn. Beginners vragen vaak of ik wedstrijden doe en ik hoor regelmatig dat mensen niet met mij willen sparren
(ik heb een goede controle en overtuig ze dan vaak om het gewoon te proberen, achteraf vinden ze het heel leuk).
. Wedstrijden zou ik niet willen hoor ben daar nu ook te oud voor (35). Toch baal ik wel dat ik nooit eerder ben begonnen.
(nog 2 maand haha)
Ik ben nu bezig met gewichtsverlies en mijn basisconditie weer omhoog krijgen, ik ben totaal niet sterk en wil eerst zorgen dat ik het langer vol kan houden, maar op een gegeven moment wil ik wel gaan boksen! MarlindeRooz schreef:Heel tof! Tot nu toe durfde ik het niet, ik sport wel 3 tot 5 keer per week (krachttraining). Met 80 kilo wil ik deadliften gaan leren, misschien met 75 kilo kickboksen?(nog 2 maand haha)