Maar een half uur en een doos tissues verder stopt het maar noet met bloeden, en om er nou een pleister op te plakken...

Iets wat ik erop kan smeren oid?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
liespower94 schreef:git schreef:tetanus nog op peil ? anders zul je die even moeten halen ben ik bang
Het is geen beethet is een krab van een kat
liespower94 schreef:git schreef:tetanus nog op peil ? anders zul je die even moeten halen ben ik bang
Het is geen beethet is een krab van een kat
horsiegek schreef:quera schreef:Een wond die goed gebloed heeft kan geen tetanus veroorzaken. Tetanus kan namelijk niet tegen zuurstof
Was ook meer beet vs. krab. Tetanus komt in de grond voor, en zit normaal gesproken niet in de mond van de kat. Je zou eerder tetanus krijgen van een krab- dan van een bijtletsel.
LadyMadonna schreef:Aluin?
T lijkt dicht te zijn nu
horsiegek schreef:Als de krab diep zit kan er nog steeds wel tetanus aanwezig zijn, daarbij zijn er tal van andere bacteriën die je een "kattenkrabziekte" kunnen opleveren. Nu zal het zo'n vaart niet lopen, gewoon even in de gaten houden. Papiertje helpt idd vaak goed, alleen met eraf halen wil het nog wel eens opnieuw gaan bloeden. Ik zou even kijken wat het beste helpt. Ofwel druk houden of (een paar keer) een papiertje erop plakken.
quera schreef:Nee, tetanus leeft overal. Alleen de stof die tetanus uitscheid die is gevaarlijk..