Vanaf kleins af aan ben ik altijd al een moeilijkere / kieskeurige eter geweest. Helaas ben ik vanaf kleins af aan ook heel erg gevoelig voor slierten (draadvlees, rode kool, spinazie, sperziebonen en noem maar op..) Vandaar dat mijn groentjes vroeger gepureerd moesten worden. Maar jaren geleden ondertussen alweer een jaar of 10 terug is er ooit een keer een sliert van een sperzieboon in mijn keel blijven steken en heb ik daar ontzettend nare herinneringen aan overgehouden. Dit eet ik dus sindsdien niet meer.

Qua vlees lust ik ook heel weinig tot niks ik eet wel heel graag vis: kabeljauw, vissticks, zalm, garnalen enz.
En nu een x aantal jaren verder lust ik nog steeds niet heel erg veel. Ik hik hier toch heel erg tegenaan want ik zou ook graag aan willen komen en ook gewoon willen eten net zoals iedereen. Want na een fysieke inspanning ben ik ook gewoon kapot moe omdat ik natuurlijk niet mijn voedingsstoffen binnen krijg die ik eigenlijk als een volwassen vrouw zou moeten binnenkrijgen.
Maar het grootste probleem is mijn ontbijt / broodbeleg. Ik eet altijd zoetbeleg op mijn boterhammen en alleen maar (hagelslag, jam, chocopasta). Sinds een aantal maanden heb ik kaas in huis alleen kwam ik ergens tegen dat er stremsel in zat. En toen ik hoorde wat dit was hoef ik het niet meer..

Zijn er vegetarische broodbeleggers / lunchen / avondeten die evengoed heel gezond zijn en waar je ook van bij zou komen?
Ik sta open voor tips. Maar willen jullie het wel misschien een beetje vriendelijk houden i.p.v. mij helemaal af te gaan breken om dit topic! Mochten er vragen zijn dan graag een pb.
Bedankt!