hoogendroog schreef:Dan zou ik als ik jou was eens de langzame koolhydraten gaan combineren met snelle koolhydraten. Als ik een hypo heb, moet ik dat ook doen. Mogelijk dat je een hele trage stofwisseling hebt en dan komen de langzame koolhydraten te laat. Maar als ik het goed begrijp heb je dus geen diabetes en gebruik je geen medicijnen zoals metformine etc. en of insuline?
Heb je er ook wel eens aan gedacht dat bepaalde dingen je bloedsuiker ook flink kunnen verlagen? Bij mij gebeurt dat bij koffie en paracetamol. Maar dan nog, als je geen insuline gebruikt, zou je eigenlijk geen hypo's moeten kunnen krijgen. Vreemd hoor.
Gebruik indd geen medicatie. Wel bekend met de auto imuum ziekte sjogren. Volgens artsen ligt daar geen link mee. Ik eet nu om de 1 a 1.5 uur anders hypo's. Als ik een erge hypo heb gebruik ik snelle suikers om eruit te komen.
Ik ben er nog niet achter was het verlaagd. Me lichaam kan hem in de nacht ook niet zelf op peil houden. Dus de hele nacht hypo's en word er mee wakker..