Temeraire schreef:Waarom gaat een afspraak deze week sowieso niet lukken? Het is pas maandag!
Als je je zo zorgen maakt ga je het toch niet een week uitstellen? Je gezondheid gaat voor afspraken.
Of je hiervoor moet gaan durf ik niet te zeggen. Je kan voor overleg altijd even de assistente bellen morgen, dan hoor je wel wat ze zegt.
Hele drukke week op school. Zit bijna elke dag voor 8 uur in de trein. En pas weer na 6en terug. Precies kantooruren dus. Volgende week is het rustiger.
Bubblewrap schreef:ierusju schreef:
Nee bed is een boxpring en de knop van de verwarming zit wel naast mn bed, maar op een plek waar ik niet kan lopen.
Ik stoot me 's nachts regelmatig tegen de knop van de verwarming aan, terwijl ik slaap, vandaar!
Haha hij zit ter hoogte van mijn hoofd. Dus dan zou het een blauw oog moeten zijn.
Thats_Me schreef:Zou dit wel serieus nemen en morgen even bellen naar je huisarts. Spontane blauwe plekken vind ik eng. Het is waarschijnlijk niks ernstig maar toch is laten checken verstandig. Voel je je verder goed?
Ik voel me verder prima, alleen een beetje beurs.
karuna schreef:Ik heb heel regelmatig dergelijke blauwe plekken. Op de meest gekke plaatsen ook. Ben een meester in stoten zonder dat ik het doorheb. Zou even aankijken. Fietszadel? Fietsstuur? Hond die er boven op is gesprongen? Tas?
Ik heb zaterdag wel gefietst en heb ook bij mijn fiets gekeken of het wat kon zijn. Stuur is te hoog en zadel te laag.
Een tas draag ik altijd links en plek zit rechts. Heb zaterdag overigens geen tas gedragen.
Ik heb op zaterdag in de ochtend les gehad en in de middag een pompoen uitgehold. Ik heb nog gekeken of ik de pompoen op een rare manier ergens heb geduwd. Maar op geen manier krijg ik de pompoen daar tegenaan gedrukt terwijl ik zit.
Kmbrly schreef:Toch niet een hoelahoep met massage kussens.
Toen zag ik ook wel blauw

Hahaha. Klinkt leuk om te doen, maar ik heb sinds de basisschool niet meer gehoelahoept (is dat een woord?
)