Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

en ik snap dat ze daar op af komen en van mij hoeven ze ook niet dood want het zijn nuttige beestjes.. maar zo dichtbij hoeft van mij ook niet. en ze hebben 2 collega's al gestoken omdat de wespen op hun gingen zitten en zij ze weg wouden vegen uit reflex. De wespen zijn soms ook behoorlijk verzwakt want dan lopen ze over de grond. dus ze zullen idd wel honger hebben. 

JustMe8484 schreef:Waarom laat je ze bij je keukenraam niet gewoon weghalen? Als je allergisch bent is dat toch niet zo raar...
Dus word ook hevig geïrriteerd van die domme adviezen die je dan ongevraagd naar je hoofd geslingerd krijgt: ‘rustig blijven, hij doet niks’. Alsof dat voor mij een optie is
Bovendien heeft rennen me 30 jaar van een steek behoed, dus heb wel bewezen dat de techniek werkt denk ik!
Wel mijn mama gebeld! Tuurlijk deed het pijn, maar met een dag had ik er geen last meer van. Had gehoopt dat dit mijn angst minder zou maken, maar helaas... Ben ook niet bang voor een steek op zich, maar mijn rampscenario is dat hij in mijn mond of onder mijn kleren zit
of ik kruip achter iemand die niet bang is zodat k niet weg hoef te rennen en hun hem bij me weg houden haha. Klinkt een partij kinderachtig ook haha. Maar ik kan er niks aan doen, net als bij jou, het gaat automatisch